LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon terreur door bedrijven..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Luigie

Telefoon terreur door bedrijven..

Ongelezen bericht door Luigie »

Ik word een paar keer per week lastig gevallen door telefoontjes over pensioentekorten, overwaarde op je huis en dergelijke. Nu bestaat er een telefoonnummer waardoor je uit de computer gehaald wordt bij diverse instanties. Ik heb nu een extra geheim nummer genomen om van het gezeik af te zijn. Ik neem de telefoon niet meer op na 17 uur.

Wie heeft dit telefoonnummer of hoe kan ik eraan komen???

Bij voorbaat dank,
Louis

robert

Re: Telefoon terreur door bedrijven..

Ongelezen bericht door robert »

Zorg dat je nummer weergave krijgt en zodoende neem je geen enkel onbekend nummer meer op, dan ben je bereikbaar voor bekenden, maar niet voor onbekenden
suc6

marieke

Ongelezen bericht door marieke »

bij de dmsa kun je daar voor afmelden en dan krijg je geen telefoontjes meer, zie voor meer info op hun internet site.

waar dan

Ongelezen bericht door waar dan »

En wat is de internetsite dan.
En weet iemand inmiddels het nummer al?

carl

Ongelezen bericht door carl »

De dsma is naar mij id falliet?!

marieke

Ongelezen bericht door marieke »

De internetsite is www.dmsa.nl hier staan verschillende telefoonummers op en een adres

U kunt zich ook telefonisch afmelden voor commerciele communicatie via diverse media

Hieronder treft u de telefoonnummers voor het medium van uw keuze (25 eurocent/minuut)

0900 – 666 1000 Mail
0900 – 666 2000 Telefoon
0900 – 666 3000 06
0900 – 666 4000 Nabestaanden
0900 – 666 5000 Marktonderzoek
0900 – 666 7000 E-mail
0900 - 666 8000 SMS

Geadresseerde postreclame
Indien u geen prijs stelt op ongevraagde commerciële communicatie per geadresseerde post kunt u een antwoordkaartje met uw gegevens sturen naar(postzegel is niet nodig):

DMSA
Antwoordnummer 666
1000 TL Amsterdam

Gesloten