Ik heb een telefonie abonnement bij Ben. een bundel i.c.m. de iPhone 4S, in april 2014 afgesloten bij een van de filialen van Ri-Tel.
In april van dit jaar kreeg ik een brief van Ri-Tel dat mijn abonnement naar 2 jaar ging verlopen en werd ik uitgenodigd om een nieuw abonnement af te sluiten.
In de winkel wisten ze mij te melden dat de iPhone SE een goede optie was qua vergelijkbare maandelijkse kosten versus telefoon toestel, maar deze was op dat moment uitverkocht.
De volgende week zouden er nieuwe toestellen binnen komen, maar na informeren, zou Apple de toestellen voor onbepaalde tijd terughouden om eerst oudere toestellen te kunnen verkopen.
Ik zou gebeld worden door Ri-Tel zodra het SE toestel binnen was.
Inmiddels is het eind augustus en heb ik nog altijd niets vernomen van zowel Ri-Tel als Ben.
Mijn abonnement zou sinds april verlengt moeten worden met een nieuw toestel, maar dit is dus nog altijd niet gebeurd. Ben verwijst mij naar Ri-Tel. Iemand ervaringen met dit soort problemen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoonabonnement afgelopen, maar geen nieuw toestel
Re: Telefoonabonnement afgelopen, maar geen nieuw toestel
Even voor de duidelijkheid. Uw abonnement verloopt niet automatisch. U heeft het afgesloten voor een termijn van 2 jaar en daarbij een bundel en een IPhone 4S ontvangen. Na 2 jaar loopt dit af en wordt Uw abonnement automatisch iedere maand verlengd voor de periode van 1 maand als het goed is. Als het goed is bent U na die 2 jaar minder gaan betalen omdat U niet meer voor de IPhone 4S hoeft te betalen.
Het verhaal dat Apple geen toestellen levert om eerst oude te verkopen is nonsens, want in andere winkels kun je deze wel gewoon aanschaffen. Waarschijnlijk heeft Ritel nog oude toestellen die zij kwijt willen of krijgen zij geen toestellen meer van Apple omdat zijn geen reseller meer zijn.
U kunt misschien beter eens bij een andere winkel of op internet gaan zoeken naar een door U gewenst abonnment met toestel, want volgens mij kunt U per maand overstappen.
Het verhaal dat Apple geen toestellen levert om eerst oude te verkopen is nonsens, want in andere winkels kun je deze wel gewoon aanschaffen. Waarschijnlijk heeft Ritel nog oude toestellen die zij kwijt willen of krijgen zij geen toestellen meer van Apple omdat zijn geen reseller meer zijn.
U kunt misschien beter eens bij een andere winkel of op internet gaan zoeken naar een door U gewenst abonnment met toestel, want volgens mij kunt U per maand overstappen.