| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoongidsvermelding weg na overstap naar UPC
Telefoongidsvermelding weg na overstap naar UPC
Een paar maanden geleden ben ik overgestapt van KPN naar UPC met nummerbehoud. Overstappen is niet eng, en UPC regelt de overstap. Maar over het feit dat ik daarmee mijn vermelding in de telefoongids kwijt raak, maakt UPC geen gewag. Daar moet ik door toeval zelf achterkomen. En natuurlijk, ik kan de vermelding opnieuw aanvragen (duurt weer 4 weken), maar het zou een stuk netter geweest zijn als ik hiervan op de hoogte was geweest, of nog beter, dat de vermeling gewoon was blijven bestaan als onderdeel van nummerbehoud.
Maar goed, u bent dus gewaarschuwd als u bent overgestapt of gaat overstappen.
Maar goed, u bent dus gewaarschuwd als u bent overgestapt of gaat overstappen.
Re: Telefoongidsvermelding weg na overstap naar UPC
als het goed is staat er bij het aanmelden bij UPC de vraag of je ook in het telefoongids vermeld wilt worden.
Mischien een hokje vergeten aan te vinken??
Mischien een hokje vergeten aan te vinken??
Re: Telefoongidsvermelding weg na overstap naar UPC
Enkele jaren geleden zijn wij overgestapt van de KPN naar Kabelaar Multikabel.Het voldoet ons overigens uitstekend.
Bij de overstap had Multikabel keurig geregeld dat de vermelding van ons nummer in de telefoongids behouden zou blijven.
Tot onze verbazing was in de eerstvolgende editie van de telefoongids
onze vermelding geheel verdwenen !
De electronische gids op het internet vermeldde onze gegevens echter wel.
Na een jaar dook onze vermelding weer op in de "papieren" telefoongids.
Met dit gegeven moet je dus wel rekening houden.
Bij de overstap had Multikabel keurig geregeld dat de vermelding van ons nummer in de telefoongids behouden zou blijven.
Tot onze verbazing was in de eerstvolgende editie van de telefoongids
onze vermelding geheel verdwenen !
De electronische gids op het internet vermeldde onze gegevens echter wel.
Na een jaar dook onze vermelding weer op in de "papieren" telefoongids.
Met dit gegeven moet je dus wel rekening houden.