LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonrekening van 613,-

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ddv

Telefoonrekening van 613,-

Ongelezen bericht door ddv »

Goedemorgen,

Tot mijn schrik zag ik vandaag m'n rekening en was er even 613euro door t-mobile afgeschreven.
Toen heb ik even de specificatie bijgepakt en bleek dat ik dik 400euro aan internet heb uitgegeven.
Had een bundel om 500mb te kunnen internetten voor 10euro.
Daar ben ik dus ver overheen gegaan blijkbaar.(geen idee hoe)

Vanaf 50mb internetgebruik zou je een smsje moeten krijgen toch?
Deze sms heb ik nooit gehad. Dus ben ik blijven internetten terwijl de rekening torenhoog opliep.

Wat nu te doen?
Betalen/bezwaar?

Alvast bedankt!

Mv.gr.

DJM

Re: Telefoonrekening van 613,-

Ongelezen bericht door DJM »

Volgens mij zakt je snelheid als je over de limiet heengaat en krijg je geen sms.

Ik vrees dat je niet onder die rekening uit kunt.

ddv

Ongelezen bericht door ddv »

Heb dit op de t-mobile site gevonden

Mobiel internet in de EU-landen
Vanaf 1 juli 2010 geldt voor mobiel internetgebruik in de EU-landen (zone 1) automatisch een limiet van € 59,50 (incl. btw) per factuurmaand. Bij het naderen van deze limiet stelt T-Mobile je daar met een sms-bericht van op de hoogte.

Mobiel internet in overige landen
In landen buiten de EU (zone 2 en 3) geldt automatisch een dagelijkse limiet van € 50,- (incl. btw). Bij het naderen van deze limiet stelt T-Mobile je daar met een sms-bericht van op de hoogte.

Edit; in zone 2 en 3 is het een dagelijks limiet.

Is dit wel beetje volgens de regels aangezien ik ergens had gelezen dat het maandelijks limiet was van 50euro

Het was overigens in Kroatie..

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

ddv schreef:Heb dit op de t-mobile site gevonden

Mobiel internet in de EU-landen
Vanaf 1 juli 2010 geldt voor mobiel internetgebruik in de EU-landen (zone 1) automatisch een limiet van € 59,50 (incl. btw) per factuurmaand. Bij het naderen van deze limiet stelt T-Mobile je daar met een sms-bericht van op de hoogte.

Mobiel internet in overige landen
In landen buiten de EU (zone 2 en 3) geldt automatisch een dagelijkse limiet van € 50,- (incl. btw). Bij het naderen van deze limiet stelt T-Mobile je daar met een sms-bericht van op de hoogte.

Edit; in zone 2 en 3 is het een dagelijks limiet.

Is dit wel beetje volgens de regels aangezien ik ergens had gelezen dat het maandelijks limiet was van 50euro

Het was overigens in Kroatie..

Je kunt deze vraag misschien beter op het T mobile forum stellen.
Daar zullen ze vast wel weten wat je mag verwachten.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@ddv

Ik zie dat je ondertussen ook je klacht kenbaar hebt gemaakt op het T-Mobile Forum en zal daar ook verder afgehandeld worden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Gesloten