Enkele weken geleden kocht ik hier een telefoon, de goophone 5c.
Na enkele weken ging de telefoon kapot, op een mailtje naar de verkoper reageerde deze nogal bot en gaf aan dat ik op geen enkele manier aanspraak op enige garantie kon doen.
Bij nader onderzoek bleek dat de telefoon helemaal geen goophone was maar een waardeloze replica. De verkoper, dhr [naam verwijderd] weigert deze oplichting toe te geven en wijst met de vinger heel rap naar mij. Aangifte is inmiddels gedaan en de verkoper heeft zijn site (tijdelijk) uit de lucht gehaald.
Zijn er meer mensen oplgelicht via deze site?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoons via budgetbrands.nl
telefoons via budgetbrands.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jan 2014 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: persoonsgegevens
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: persoonsgegevens
Re: telefoons via budgetbrands.nl
de site is nog gewoon in cache terug te vinden via Google. En daar kun je zien dat alle telefoons die daar worden aangeboden clones zijn. Het staat er ook nog gewoon bij. Bovendien kun je ook aan de prijs zien dat het onmogelijk om echte merken gaat.
Wat ik nog gekker vind is dat Goophone een regelrechte imitatie is van een iPhone. En daar is dus ook weer een imitatie van gemaakt. Heel bijzonder. De naam vind ik ook bijzonder, ik had er nog nooit van gehoord. Maar goed, ik weet ook heel goed wat "goo" is...
Wat ik nog gekker vind is dat Goophone een regelrechte imitatie is van een iPhone. En daar is dus ook weer een imitatie van gemaakt. Heel bijzonder. De naam vind ik ook bijzonder, ik had er nog nooit van gehoord. Maar goed, ik weet ook heel goed wat "goo" is...