:
Op de gespecificeerde afrekening van Tele 2 staat soms: AFGESCHERMD voor de gesprekskosten van een abonnée die een geheim nummer heeft.
Naar mijn inzicht heeft ieder die een nota krijgt toegestuurd het recht te weten waarvoor men betalen moet.
De bezitter van een geheim òf mobielnummer heeft immers het nummer bekendgemaakt om, door wie dan ook, te worden gebeld.
Welke instantie dient te worden aangeklampt om KPN te dwingen elke doorbelasting, die aan welk Telecombedrijf of particulier dan ook wordt doorbelast e voorzien van het nummer dat de abonnée ooit heeft gekozen en waarvoor men moet betalen.
Kortelings hebt u, in uw programma, aandacht besteed aan manupilatie aan de installatie, waardoor het mogelijk werd op kosten van een nietsvermoedende abonnée kostbare gesprekken en dubieuze banktransacties door te voeren.
Gaarne uw aandacht voor dit, door KPN als futiliteit beschouwde, probleem.
Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Hoogachtend, G. Zethof.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoonspecificatie met als omschrijving: ÄFGESCHERMD
Re: telefoonspecificatie met als omschrijving: ÄFGESCHERMD
Je kan er voor kiezen dat je eigen nummer niet op andere nota komt.
Sommige carrier select bedrijven doen het ook zo:
05125***** tja je zou ook een foutief nummer kunnen hebben gekozen zonder dat hij bekend is gemaakt aan jou!
zoeken op nummer:
www.zoekopnummer.ath.cx
www.ikhebje.nl
wwww.gebeld.nl
Sommige carrier select bedrijven doen het ook zo:
05125***** tja je zou ook een foutief nummer kunnen hebben gekozen zonder dat hij bekend is gemaakt aan jou!
zoeken op nummer:
www.zoekopnummer.ath.cx
www.ikhebje.nl
wwww.gebeld.nl
misschien een beetje dom ,maar jij weet welke nummer jezelf belt ,en nu wil van tele2 weten welke nummer jij zelf belt,als ik een geheim nummer heb dan geef ik die aan bekenden ,als tele 2 die zo kan krijgen heeft een geheim nummer geen zin,lijkt me een zinlose topic van je,of ga klagen bij de mensen die belt om te vragen waarom ze een geheim nummer hebben!!!!!
succes gr.sjon de monteur uit veendam
succes gr.sjon de monteur uit veendam
Of pen en papier bij houden (-:
ik vind het ook raar, maar het is al jaren zo, ook bij KPN. Het schijnt niet anders te kunnen, raar maar waar. Maar ik zou me er niet druk om maken, het verandert toch niet, en het kost je alleen maar tijd en energie
En laat ik je uit je droom helpen, de redactie leest niet mee op dit forum en reageert al helemaal niet, wil je in contact komen met de redactie dan moet je ze een brief of mail sturen.
En laat ik je uit je droom helpen, de redactie leest niet mee op dit forum en reageert al helemaal niet, wil je in contact komen met de redactie dan moet je ze een brief of mail sturen.