LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoonverzekering
Re: telefoonverzekering
Een verzekering van BC dekt alle schade, val-, vocht - en stootschade. als je je telefoon wil verzekeren voor diefstal moet je de verzekering NIET nemen. Er is in het verleden teveel fraude meegepleegd, dus de verzekeringmaatschappij is nu een beetje huiverig om uit te betalen
Re: telefoonverzekering
Wij hebben een telefoonverzekering bij sure-on-line.
Toen onze mobiel haperingen vertoonden brachten wij deze naar de zaak waar wij hem gekocht hadden, en die ons tevens de verzekering aanraadde.
Hebben in totaal 7 weken moeten wachten voordat we onze telefoon terug kregen, volgens de winkel lag de fout bij de verzekering.
Nou wordt de telefoon terug gegeven en wat blijkt de achterkant is eraf.
Ja, was volgens hun bij de verzekering blijven liggen, maar we zouden hem binnen een week opgestuurd krijgen.
Twee weken later ben ik weer naar de winkel gegaan, nog steeds geen achterkantje dus, blijkt dat de verzekering failliet is, maar volgens de winkel is de verzekering verplicht zijn zaken af te handelen.
Winkel beloofde me dat het niet langer dan vijf dagen zou gaan duren.
Nu ben ik drie weken verder, en ik had nog steeds niets gehoord, dus ik heb de verzekering gebeld.
Deze zegt dat de telefoon zonder achterkantje bij hun is aangekomen!
En de winkel zegt dat de verzekering aansprakelijk is, dat zij er zich niet mee bemoeien.
Wat moet ik doen! ik heb immers mijn telefoon bij die winkel achtergelaten, dus mij lijkt het dat hun wel degelijk moeten zorgen dat mijn telefoon weer in orde komt!
Toen onze mobiel haperingen vertoonden brachten wij deze naar de zaak waar wij hem gekocht hadden, en die ons tevens de verzekering aanraadde.
Hebben in totaal 7 weken moeten wachten voordat we onze telefoon terug kregen, volgens de winkel lag de fout bij de verzekering.
Nou wordt de telefoon terug gegeven en wat blijkt de achterkant is eraf.
Ja, was volgens hun bij de verzekering blijven liggen, maar we zouden hem binnen een week opgestuurd krijgen.
Twee weken later ben ik weer naar de winkel gegaan, nog steeds geen achterkantje dus, blijkt dat de verzekering failliet is, maar volgens de winkel is de verzekering verplicht zijn zaken af te handelen.
Winkel beloofde me dat het niet langer dan vijf dagen zou gaan duren.
Nu ben ik drie weken verder, en ik had nog steeds niets gehoord, dus ik heb de verzekering gebeld.
Deze zegt dat de telefoon zonder achterkantje bij hun is aangekomen!
En de winkel zegt dat de verzekering aansprakelijk is, dat zij er zich niet mee bemoeien.
Wat moet ik doen! ik heb immers mijn telefoon bij die winkel achtergelaten, dus mij lijkt het dat hun wel degelijk moeten zorgen dat mijn telefoon weer in orde komt!
Re: telefoonverzekering
Ik heb nog nooit mijn telefoon verzekert, mijn broertje heeft dat een keer gedaan, toestel was gevallen en dus kapot.
Maar een nieuwe zoals beloofd ho maar werd gezegd dat het een oud toestel was en de dagwaarde niets meer is da een paar cent.
Dus niet aan beginnen
Maar een nieuwe zoals beloofd ho maar werd gezegd dat het een oud toestel was en de dagwaarde niets meer is da een paar cent.
Dus niet aan beginnen
Re: telefoonverzekering
Als je nou ff beter had gelezen, had je kunnen weten dat hij niet in een carkit stond, maar in mijn dashbordkastje lag.
goed lezen kunnen velen niet.
Re: telefoonverzekering
goed lezen ja...net als de voorwaarden van een verzekering !!! mensen willen toch niet luisteren,en horen alleen wat ze willen horen !!
een ex megapool medewerker
een ex megapool medewerker
Re: telefoonverzekering
Het is logisch dat verz. maatschappijen niet snel zullen uitbetalen bij diefstal, maar aangezien veel mensen hier overheen lezen in de voorwaarden vind ik wel dat het verplicht moet worden om dit te melden bij de verkoop. Ik heb ook mijn telefoon 'verzekerd' tegen diefstal, het werd er zelfs expliciet bij verteld in de winkel.
Toen hij gestolen werd waren er misschien videobeelden (bij navraag waren ze er niet), maar zelfs bij vermelding van deze eventuele videobeelden (als ze er waren geweest) wilde de verzekering niet uitbetalen aangezien niet aangetoond kon worden op basis van deze videobeelden dat het ging om de specifieke telefoon van mij.
Toen hij gestolen werd waren er misschien videobeelden (bij navraag waren ze er niet), maar zelfs bij vermelding van deze eventuele videobeelden (als ze er waren geweest) wilde de verzekering niet uitbetalen aangezien niet aangetoond kon worden op basis van deze videobeelden dat het ging om de specifieke telefoon van mij.
Re: telefoonverzekering
NIET DOEN Ik heb een dure verzekering voor mijn GSM van 9,99 per maand via T for Telecom afgesloten bij verzekeraar HSC in Rotterdam. Hij is gestolen uit mijn broekzak met drukkers tijdens het uitgaan.(niet mijn achterzak) Pech dus, want zakkenrollen wordt niet vergoed, wat wel, als er sprake is van braak of beroving als je staat te bellen. Moet dan op het proces verbaal staan. Je kan hem dan ook verloren hebben en dat wordt ook niet vergoed.Niet verzekeren voor diefstal, want je krijgt hem alleen vergoed als je hem in de kluis legt. Er is in het verleden te veel fraude meegepleegd zeggen ze, dus nou doen ze het zelf maar. Je kan dus beter geen verzekering bij de winkel afsluiten, misschien wel bij je huisverzekeraar en dan voor kostbaarheden, kost je een paar tientjes PER JAAR. Vraag dit na bij je verzekering. Die verzekeraars lachen wel. haha. Alweer zo'n dombo, Incasseren maar.
Re: telefoonverzekering
Klik op "zoeken" en typ de naam Harmony in, zie je al genoeg.