LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoonverzekering
telefoonverzekering
Ik heb een verzekering afgesloten bij T-for Telecom waarbij ik voor 6 euro pm verzekerd ben tegen schade (geen diefstal). Mijn mobiel is niet zo interessant en duur. Nu weet ik niet meer of dit nu zo'n goed idee is. Heeft iemand er ervaring mee, zowel positief als negatief?
ik hoor het graag
ik hoor het graag
Re: telefoonverzekering
Het spijt me, maar dit het forum voor UPC Internet.
Is niet echt slim om hier iets over telefoonverzekeringen te posten.
Ik heb er iig geen ervaring mee.
Denk niet dat veel mensen met ervaring hier zullen kijken.
Is niet echt slim om hier iets over telefoonverzekeringen te posten.
Ik heb er iig geen ervaring mee.
Denk niet dat veel mensen met ervaring hier zullen kijken.
als je toestel een kleurenscherm heeft ,zou ik zeker het toestel verzekeren,een nieuwe display kost al gauw 150-200 euro,heb je bv een nokia 3310 dan zou je het afraden de verzekering te nemen.
gr.douglas
gr.douglas
gast? we zitten toch echt in het forum van telefonie hoor! kan ook nergens zien dat ie verplaatst is...
Ben 1 1/2 jaar verzekerd geweest en toen maar opgezegd ( dat kan per maand ) en ja hoor net opgezegt gaat hij kapot stom he. Ik was verzekerd met diefstal voor 5,50 euro per maand. Hoe kun je nu duurder uit zijn was (via bel company) ook bij "T"
Ik heb zelf een verzekering bij T for Telecom, en ben er hartstikke tevreden over, ken meerdere mensen die die verzekering ook hebben, en hebben dezelfde mening. Verzekeren van toestellen van boven de pak hem beet €250,- is wijs, omdat reparatiekosten vaak veel hoger zijn. Een nieuw display is rond de 100 a 150 euro, das best veel geld als je dat ineens moet ophoesten. Gewoon doen die verzekering!