LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoonverzekering
telefoonverzekering
Ik heb een verzekering afgesloten bij T-for Telecom waarbij ik voor 6 euro pm verzekerd ben tegen schade (geen diefstal). Mijn mobiel is niet zo interessant en duur. Nu weet ik niet meer of dit nu zo'n goed idee is. Heeft iemand er ervaring mee, zowel positief als negatief?
ik hoor het graag
ik hoor het graag
Re: telefoonverzekering
Het spijt me, maar dit het forum voor UPC Internet.
Is niet echt slim om hier iets over telefoonverzekeringen te posten.
Ik heb er iig geen ervaring mee.
Denk niet dat veel mensen met ervaring hier zullen kijken.
Is niet echt slim om hier iets over telefoonverzekeringen te posten.
Ik heb er iig geen ervaring mee.
Denk niet dat veel mensen met ervaring hier zullen kijken.
als je toestel een kleurenscherm heeft ,zou ik zeker het toestel verzekeren,een nieuwe display kost al gauw 150-200 euro,heb je bv een nokia 3310 dan zou je het afraden de verzekering te nemen.
gr.douglas
gr.douglas
gast? we zitten toch echt in het forum van telefonie hoor! kan ook nergens zien dat ie verplaatst is...
Ben 1 1/2 jaar verzekerd geweest en toen maar opgezegd ( dat kan per maand ) en ja hoor net opgezegt gaat hij kapot stom he. Ik was verzekerd met diefstal voor 5,50 euro per maand. Hoe kun je nu duurder uit zijn was (via bel company) ook bij "T"
Ik heb zelf een verzekering bij T for Telecom, en ben er hartstikke tevreden over, ken meerdere mensen die die verzekering ook hebben, en hebben dezelfde mening. Verzekeren van toestellen van boven de pak hem beet €250,- is wijs, omdat reparatiekosten vaak veel hoger zijn. Een nieuw display is rond de 100 a 150 euro, das best veel geld als je dat ineens moet ophoesten. Gewoon doen die verzekering!
JA ik heb slechte ervaring met fodafoon,als je schade hebt of diefstal laten hun het afhandelen door een bedrijf sureonline!ik heb schade en mijn mobiel is kapot!dit gemeld op 25 februari!formiulieren ingevuld,opgestuurd naar sureonline,op vrijdag 19 maart nog niets gehoord dan gebeld krijg ik te horen U papeiren liggen op iemand zijn bureau,fax alles maar weer ,doe ik dat dan bel ik ik heb het gestuurd zeggen ze ja niet het schade formulier ja dat kan ik niet nog eens op sturen hebben ze dar al!!!
dan word gezegt heel brutaal dan moet U wachten tot hij of zij dat leest hier!nu 4 weken later??niets gehoord?mijn abonnement loopt door!ik bel dus fodafoon ,ja ze begrijpen het heel vervelend maar moet maar een schriftelijke klacht in dienen!!!!!
wat ik zo erg vind ik kom mijn betalingen na!hun niet hun beloftens want binnen toen ik dit afsloot werd gezegt als het gebeurt en u heeft schade diefstal?is het binenn 2 weken of 5 werkdagen rond!!!ja ja 5 weken zullen ze dan bedoelen???
jammer want fodafoon bevald goed alleen niet als je schade hebt?dan kan je nergens te recht!
dan word gezegt heel brutaal dan moet U wachten tot hij of zij dat leest hier!nu 4 weken later??niets gehoord?mijn abonnement loopt door!ik bel dus fodafoon ,ja ze begrijpen het heel vervelend maar moet maar een schriftelijke klacht in dienen!!!!!
wat ik zo erg vind ik kom mijn betalingen na!hun niet hun beloftens want binnen toen ik dit afsloot werd gezegt als het gebeurt en u heeft schade diefstal?is het binenn 2 weken of 5 werkdagen rond!!!ja ja 5 weken zullen ze dan bedoelen???
jammer want fodafoon bevald goed alleen niet als je schade hebt?dan kan je nergens te recht!
-
Blijkbaar heeft Vodafone (want zo schrijf je het) een eigen verzekering en ze heeft dit dus uitbesteed aan een ander bedrijf...
Het andere bedrijf helpt jou dus niet goed. Waarom ben je dan zo kwaad op je telefoonmaatschappij?
Een telefoonbedrijf zorgt voor het netwerk, als iemand zijn telefoon laat stuiteren of hem zwemles geeft en daarna doet hij het niet meer dan kun je moeilijk verwachten dat je abonnement wordt stopgezet!
En je rekening niet meer betalen is natuurlijk het stomste wat je kunt doen! Je wordt uiteindelijk afgesloten en dan mag het bedrijf ook nog eens lekker al het geld opeisen tot het einde van het contract zonder dat je er wat voor terug krijgt!
Het andere bedrijf helpt jou dus niet goed. Waarom ben je dan zo kwaad op je telefoonmaatschappij?
Een telefoonbedrijf zorgt voor het netwerk, als iemand zijn telefoon laat stuiteren of hem zwemles geeft en daarna doet hij het niet meer dan kun je moeilijk verwachten dat je abonnement wordt stopgezet!
En je rekening niet meer betalen is natuurlijk het stomste wat je kunt doen! Je wordt uiteindelijk afgesloten en dan mag het bedrijf ook nog eens lekker al het geld opeisen tot het einde van het contract zonder dat je er wat voor terug krijgt!
-
Oepsie, iets fout gelezen... je komt je betalingen wel na... Vergeet die laatste opmerking maar...
Hoi Marita
Als ik jou was zou ik die verzekering opzeggen. Ik had ook een telefoon met abonnement die helaas is gestolen. Toen ik alle benodigde papieren bleek er in kleine letters te staan dat vermissing door onverklaarbare reden, zakkenrollen etc vamn diefstal zijn uitgesloten.... kortom alle vormen van diefstal!
Je betaald 6 euro per maand echt voor nope! Dus afzeggen die handel. Ze stellen echt niets voor
greetz Marcella
Als ik jou was zou ik die verzekering opzeggen. Ik had ook een telefoon met abonnement die helaas is gestolen. Toen ik alle benodigde papieren bleek er in kleine letters te staan dat vermissing door onverklaarbare reden, zakkenrollen etc vamn diefstal zijn uitgesloten.... kortom alle vormen van diefstal!
Je betaald 6 euro per maand echt voor nope! Dus afzeggen die handel. Ze stellen echt niets voor
greetz Marcella
begin er niet aan want ze hebben altijd wel een reden om niet te betalen. heb er zelf ervaring mee lees hsc
Niet verkeerd zo'n verzekering. Het toestel is vaak goedkoop omdat je een abonnement afsluit. Bij losse verkoop is het toestel duurder. Bij zo'n verzekering zit vaak een leentoestelservice, mocht je toestel gerepareerd worden en tegenwoordig blijken we niet meer zonder te kunnen.
Marcella, de meeste verzekeringen dekken meer dan diefstal. Daar betaal je dus ook voor. En de strenge regels bij diefstal zijn heeeel erg logisch. Als ze dat niet doen dan 'verliest' half Nederland plotseling zijn telefoon. Lijkt mij niet de bedoeling.
Een verzekering is aan te raden voor de wat duurdere toestellen. Want je bent NIET blij als het toestel onherstelbaar beschadigd blijkt te zijn door waterschade en je hebt 'm niet verzekerd.
Een verzekering is aan te raden voor de wat duurdere toestellen. Want je bent NIET blij als het toestel onherstelbaar beschadigd blijkt te zijn door waterschade en je hebt 'm niet verzekerd.
Hoi Gast
Uit ervaring spreek ik dat zo'n verzekering altijd wel wat vind om niet uit hoeft te betalen!
Waarschijnlijk heb jij dat nog niet meegemaakt!
Greetz Marcella
Uit ervaring spreek ik dat zo'n verzekering altijd wel wat vind om niet uit hoeft te betalen!
Waarschijnlijk heb jij dat nog niet meegemaakt!
Greetz Marcella
ik vind de beweringen van "marcella ' te kort door de bocht ,ik heb een verzekering voor 6 euro per maand,in zowel de welkomstbrief alsmede door de verkoper is nadrukkelijk vermeld dat er een beperkte diefstaldekking is en dat verlies/zakkenrollerij en onverklaarbare vermissingen van dekking uitgesloten is ,ik denk dat veel mensen het gewoon niet willen lezen of begrijpen en toch bij diefstal onnozel gaan doen van DAT WIST IK NIET !!! laat je gewoon goed informeren,check de voorwaarden dat wordt je geacht te lezen
Als het toestel niet verdwenen is, maar gewoon beschadigd, dan hebben ze ook echt wel een of ander smoesje om niet uit te betalen.
Ja, dat is eigen schuld, of onzorvuldig gebruik, dit vergoeden we niet!
Ja, dat is eigen schuld, of onzorvuldig gebruik, dit vergoeden we niet!
dat is niet waar ,als je een verzekering hebt van belcompany de belgarant pakket ,staat duidelijk alle vormen van schade !!
he dus waar koop jij je volgende telefoon !! juist bij de BC
he dus waar koop jij je volgende telefoon !! juist bij de BC
Belcompany?????? Nou als er één verzekering is die je NOOIT moet doen, is een verzekering bij de Belcompany. Eentje daar gehad, alleen maar mot mee. Toestel was gestolen uit mijn auto. Raampje uitgetikt, telefoon uit mijn dashbordkastje gejat. Staat ook in mijn PV, maar mooi dat ze dat verhaal niet geloofden. Had dus niks, en altijd trouw betaald. Zijn gewoon een stelletje oplichters!
wie zijn de oplichters ?? belcompany of de verzekering, in de polisvoorwaarden staat toch duidelijk wat er bij diefstal wel en niet is gedekt, als jij je toestel zichtbaar in de carkit laat zitten is het vragen om een moeilijkheden,vooral in de grote steden zoals utrecht is dat een dagelijks tafereel.logisch dat kan nooit uit zo'n verzkering voor een verzekeraar ,en wees reeel,je hebt nu geen verzekering meer ,nou dan weet je zeker dat er helemaal niets meer wordt gedekt.... ook val ,stoot of waterschade !!!! nou daar ben je vrolijker mee.
Als je nou ff beter had gelezen, had je kunnen weten dat hij niet in een carkit stond, maar in mijn dashbordkastje lag. En ik weet heel goed dat als er een vorm van braak is, wat duidelijk aan te tonen viel, ik recht heb op minimaal een tegemoetkoming. Het lijkt wel of je de Belcompany probeert te verdedigen. Je werkt daar zeker?