LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonwinkel Phonehouse Maastricht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marnic

Telefoonwinkel Phonehouse Maastricht

Ongelezen bericht door marnic »

Beste mensen PAS OP EN KIJK VERDER !!!!
voordat je zo,n telefoonwinkel binnenstapt.
Mijn ervaring is dat het abonnement wat ik heb afgesloten met leugens van de verkoper is ondertekend door mij.
Een aanbieding van Telfort wat helemaal geen aanbieding blijkt te zijn.
Tweejarig abonnement van 15 euro per maand voor 180minuten bellen.
Daar krijg je bij Phonehouse een Nokia 2310 bij t.w.v.nog geen 50 euro.
Zij zoeken in de computer speciaal voor jou de beste prijs kwaliteits verhouding.(lees niet voor de klant maar voor Phonehouse)
In de zondagtelegraaf de dag erna dus biedt Telfort dezelfe 180 minuten aanbieding nog steeds aan voor de zelfde prijs tot op de dag van vandaag nog steeds te krijgen voor 14,95 per maand incl een veel duurdere Nokia N73 t.w.v.250 euro.
Dus mensen let op Phonehouse verdient lekker door een goedkoop mobieltje aan u te leveren.
Advies.Kijk eerst even op internet en vergelijk de aanbiedingen op diverse websites.
Ik heb een klacht ingediend bij Phonehouse
Dit is de reactie van Phonehouse.

Bedankt voor uw e- mail. Graag antwoorden wij op uw klacht.
The Phonehouse hanteert inderdaad laagsteprijs/ kwaliteitsgarantie. Echter zitten daar bepaalde voorwaarden aan vast. Een daarvan is dat het om precies dezelfde actie moet gaan. U heeft het over een actie icm een andere toestel. Daarnaast geldt onze garantie niet voor internet aanbiedingen.
Onze medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om op dat moment goedkoopste abonnement aan u te verkopen. Helaas kunnen wij daarom niets meer voor u betekenen.

Hiermee vertrouwen wij erop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Care
The Phonehouse Nederland

ZO KOM JE ER WEL GEMAKKELIJK VANAF!!!!!

queenfan

Re: Telefoonwinkel Phonehouse Maastricht

Ongelezen bericht door queenfan »

ik zie het probleem niet..

Phonehouse bied een actie aan via Telfort met een Nokia 2310 voor nog geen €50,-, een dag later vindt je een actie in de telegraaf met Nokia N73 voor €250,- beide met dezelfde abonnement (Telfort 180 €14.95 pm 24 maanden).

Eenzelfde abbonement met een andere toestel is geen vergelijking, in dat opzicht kan ik het antwoord van de Phonehouse me wel iets bij voorstellen.

Overigings is dezelfde telefoon (Nokia 2310) gratis bij een Telfort 180, weet niet hoe zij er bij komen dat het €50,- moet gaan kosten.

Dragoon

Ongelezen bericht door Dragoon »

Ik denk dat Marnic bedoeld dat hij een veel duurder toestel had kunnen kiezen met hetzelfde contract.

Het probleem is alleen dat je jezelf altijd dient te informeren over dit soort zaken, dus ik denk niet dat dit geheel aan The Phonehouse te verwijten is.

Succes

marnic

Ongelezen bericht door marnic »

Inderdaad het ging om het duurdere mobieltje welke ik bij Telfort wel had kunnen krijgen (Verschil 200 euro)

Phonehouse beweert toch dat zij in de computer kijken wat de beste prijs/kwaiteitsverhouding voor de klant is.
ik vertrouw erop dat phonehouse dit voor mij uitzoekt.

groet
marnic

Dragoon

Ongelezen bericht door Dragoon »

Hmm dan heb je idd niet echt een eerlijke verkoper gehad.
Beetje flauw dat ze nu zeggen dat er niets aan te doen is, vooral als het de dag er na is!
Normaal is het namelijk zo dat de klant een informatie plicht heeft, maar als The phonehouse zegt dat ze voor u zullen kijken welk toestel het beste bij uw contract past. Is dat in dit geval een loze uiting :roll:

Ik zou je adviseren om volgende keer wat rond te "shoppen" zodat je toch het contract hebt met het toestel dat je graag wilt.

Hebben ze overigens geen mogelijkheid tot ruilen?

Groet,

Gesloten