LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort afschrijvingen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aartska
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2018 12:14

Telfort afschrijvingen

Ongelezen bericht door aartska »

In november heb ik mijn prepaid overgezet naar een abonnement met nummerbehoud.
Pas in maart kon ik weer bellen.
In de tussentijd is er steeds geld van m'n rekening afgeschreven. De klantenservice bevestigde steeds opnieuw het probleem maar kwam niet met een jongeman oplossing.
Contact via Messenger gezocht. Daarop is me toegezegd dat ik een schadevergoeding zou krijgen van 75 euro en pas abonnementskosten ga betalen als alles afgehandeld is. Maar nog steeds worden er wonderlijke bedragen afgeschreven. Vorige week weer 50,35 euro.
Controle via mijntelfort.nl lukt niet, want deze werkt niet vanwege een nieuw systeem bij Telfort.
Wat kan ik nog ondernemen?

sylvesterb
Berichten: 5056
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Telfort afschrijvingen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

aartska schreef:In november heb ik mijn prepaid overgezet naar een abonnement met nummerbehoud.
Pas in maart kon ik weer bellen.
In de tussentijd is er steeds geld van m'n rekening afgeschreven. De klantenservice bevestigde steeds opnieuw het probleem maar kwam niet met een jongeman oplossing.
Contact via Messenger gezocht. Daarop is me toegezegd dat ik een schadevergoeding zou krijgen van 75 euro en pas abonnementskosten ga betalen als alles afgehandeld is. Maar nog steeds worden er wonderlijke bedragen afgeschreven. Vorige week weer 50,35 euro.
Controle via mijntelfort.nl lukt niet, want deze werkt niet vanwege een nieuw systeem bij Telfort.
Wat kan ik nog ondernemen?
Je kunt de bedragen storneren en Telfort schriftelijk duidelijkheid te geven over de rekeningen.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort afschrijvingen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo aartska,

Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en voor je oplossen.
Graag ons forum bezoeken en jouw NAW-gegevens achterlaten in een privébericht. Laat je het hier even weten zodra je dit hebt gedaan? Ik ga dan meteen voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)

Gesloten