Hallo, wie heeft er ook problemen met Telfort. Mijn abo is per 1 september jl ingegaan maar ik heb nog steeds geen modem. Ik had een abo afgesloten voor internet en bellen. Ik heb al 10x gebeld en elke keer zeggen ze: Wat vreemd we zullen een nieuwe bestellen u heeft hem binnen 5 werkdagen. Nou nee dus. Het enige wat ik heb ontvangen is een rekening voor de modem(draadloos) en de maandpremie voor september, tot mijn verbazing hadden ze het geld al afgetokken. Uiteraard belde ik direct weer met mijn prepaid en ze zouden het geld terugboeken, jullie raden het al..... geen geld. Ik heb het geld zelf maar gestorneerd. Nu krijg ik een herinnering en heb direct weer gebeld, volgens hun moest ik wel betalen anders zouden ze een incassobureau inschakelen. Heb gezegd dat ik niet ga betalen voor een product niet nog niet is geleverd.
Wie heeft dit ook, volgens een medewerker van Telfort zijn er inderdaad problemen met de verzending van de modems.
Wat kan ik nu nog doen, volgens Telfort kan ik niet onder mijn contract uit en de klantenservice blijft maar zeggen dat ze een nieuwe modem zullen gaan sturen.
Wat vervelend dat het steeds niet lukt! Gaat hij constant retour afzender of is er iets anders aan de hand?
Als u uw klantnummer hier plaatst kan ik uw probleem in behandeling nemen en zorgen dat u zo snel mogelijk een modem ontvangt.
Uw klantnummer begint met TVxxxxxx, derde kunnen hier niets mee.