LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en ACTIVERINGS PERIODEN?????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sandra56

Telfort en ACTIVERINGS PERIODEN?????

Ongelezen bericht door sandra56 »

Beste mensen, TELFORT hanteert een zogenoemde ACTIVERING PERIODE waar ik als klant NIETS wijzer van wordt. In die activerings perioden krijg je een deel van je het afgesloten abonnement tot aan de eerste VOORUIT BETALING van het abonnementsgeld. Ik heb namelijk een Telfort 200 voor 2 jaar+100 smsbundel abonnement op 25 febr jl afgesloten en kreeg vorige week mijn eerste factuur. Uit de factuur kon ik opmaken dat ik maar 27:32 min belminuten en 11 smsjes had ontvangen in die activerings perioden en dat ik 5 smsjes buiten bundel gebruikt volgens Telfort. Ik bedoel; waarom krijgt de klant niet gewoon niet de helft van het afgesloten abonnement? Ik denk dat Telfort deze ACTIVERINGS PERIODE hanteert om lekker meer aan zijn klanten te verdienen dan de klant nodig vindt. Zijn er nog meer mensen die met dit ACTIVERING PERIODE van TELFORT te maken hebben of heeft gehad en die dat ook niet begrijpen?

sandra56

Re: Telfort en ACTIVERINGS PERIODEN?????

Ik zit nog steeds in de ACTIVERINGS PERIODEN volgens TELFORT en ik kan zodoende mijn verbruik NIET beheren :? :? :? , terwijl mijn abonnement al op 26-02-2009 van start is gegaan :x Op 12-02-2009 heeft TELFORT ook al het abonnementsgeld van mijn rekening afgehaald die TELFORT eingelijk op 16-02-2009 van mijn rekening zou afschrijven :x Op mijn brief en email reageert TELFORT helemaal niet :x . Kan iemand mij GOEDE advies geven? Bvd

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Ik heb nog nooit van een activeringsperiode gehoord.
Maar het is wel logisch dat als je op 25-2 een abonnement afsluit dat je dan voor de resterende 3 dagen van die maand een gemiddelde van je bundel krijgt en dus niet de volledige bundel.
Hier zul je ook een minder factuurbedrag voor betalen.

sandra56

Dat ik voor die 3 resterende dagen van de maand moet betalen is het probleem niet, wel dat ik mijn bel/smsbundel niet kan beheren/bijhouden :shock: . Op de site van telfort en via 1244 probeer ik achter te komen wat mijn resterende bel/smsbundel is en er wordt alleen maar aangegeven dat ik nog in de ACTIVERINGSPERIODE ZIT :? . Ik begrijp er niks van :x

Gesloten