LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort, facturen 'on-hold'

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mnfeddema87

Telfort, facturen 'on-hold'

Ongelezen bericht door mnfeddema87 »

Goedemiddag,

In februari dit jaar heb ik mijn Sim Only abonnement bij Telfort verlengd en heb daar een SMS bundel van 1000 smsjes aan toegevoegd. De factuur van 27 februari is goed gegaan, keurig geïncasseerd etc. Daarna ging het mis.

Telfort heeft mijn facturen 'on-hold' gezet. Hierdoor moet ik nog steeds de factuur van maart 2010 en april 2010 ontvangen. Binnen enkele dagen komt ook de factuur van mei 2010, ik verwacht dat dit deze ook weer 'on-hold' gezet wordt door Telfort. Meerdere malen heb ik telefonisch contact gezocht met Telfort, maar men kan mij niet vertellen waarom de facturen 'on-hold' gezet worden. Het enige wat een medewerker van de Telfort klantenservice gezegd heeft, is dat hij het zal monitoren maar hij weet het verder ook niet en ik moet maar afwachten.

Mag Telfort dit zomaar doen? En kunnen ze mij nu (ruim 2 maanden later) nog steeds de factuur sturen van maart 2010 of zit er een termijn aan waarbinnen een factuur verstuurd dient te worden?

Hartelijke groet,
Martijn

Mendoza

Re: Telfort, facturen 'on-hold'

Ongelezen bericht door Mendoza »

Ja dat mag tot 5 jaar later nog.

onderstaande link bevat een artikel over verjaring.
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401

mnfeddema87

Re: Telfort, facturen 'on-hold'

Ongelezen bericht door mnfeddema87 »

Bedankt!

Hartelijke groet,
Martijn

Gesloten