2 maanden geleden heb ik een abonnement bij telfort aangeschaft. Er zou een gratis monteur komen. Echter was ik 2 weken met vakantie en daarna kreeg ik te horen dat het nu geld zou kosten, omdat de aanbieding maar een week zo gelden.
Dan vraag ik me af: waarom geven ze dat niet aan tijdens de reclame: ik heb nu na 2 maanden nog steeds geen internet en internet tv maar betaal nu wel 30 euro per maand. Ook zal volgende maand 10 euro extra van mijn rekening worden gehaald als ik geen mededeling doe dat ik niet gebruik wil maken van extra zenders, die ik nu toch ook al niet meer zie.
Ik belde hun nu net weer op en wederom was er totaal geen colantie richting de klant toen. Zou 70 euro moeten betalen voor de monteur.
Gaat toch nergens over, is de klant geen koning dan?
Ik ben al een keer genaaid door telfort, maar nu weer.
dank u wel telfort!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort: Installatie digitale tv gratis monteur.Na week:Doei
Re: Telfort: Installatie digitale tv gratis monteur.Na week:Doei
Zo moeilijk is dat aansluiten toch niet, of misschien een handig familielid ?.
Als de aanbieding een aflooptermijn heeft kan Telfort er natuurlijk weinig aan doen dat u met vakantie gaat.
Als de aanbieding een aflooptermijn heeft kan Telfort er natuurlijk weinig aan doen dat u met vakantie gaat.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort: Installatie digitale tv gratis monteur.Na week:Doei
@MvdB79,
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Kunt u ons via een privé bericht uw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken?
Wij gaan voor u bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Henk
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Kunt u ons via een privé bericht uw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken?
Wij gaan voor u bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Henk