| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort klacht facturen kloppen van geen kant!
Telfort klacht facturen kloppen van geen kant!
Ben nu al vanaf mijn wijziging van mijn abo bezig met een klacht naar telfort
eerst telefonisch, maar dat ging me echt veel teveel geld kosten.
op de overzichten komen dubbele tijden en telefoonnummers voor
heb op een gegeven moment ctc gehad in augustus vorig jaar met iemand van telfort op een forum.
die ging het regelen, gaf wat korting, totaal niet onderbouwt en overzichtelijk. en kon mij niet vertellen wat er aan gedaan was.
bedragen liepen soms op tot 200 euro per maand, wat ik totaal niet verbel.
voorbeeld. 45 minuten bellen naar eigen voicemail
diezelfde tijd iemand 25 minuten gebeld?????????
verklaring kon er niet voor gegeven worden.
heb 2 maanden geleden een klacht schriftelijk verzonden , waarna mij werd medegedeeld, dat ik erg laat met de klacht kwam
dat ze al uit coulance korting hadden gegeven??????
blijkt dus dat ze zich totaal niet verdiept hebben in de materie en de specificatie.
huh, ik dacht dat dit al in behandeling was.
ik vertrouw de facturatie niet meer...
nu afgesloten 2 maanden, maar vind op de laatste factuur nog een specificatie van een telefoontje gevoerd in januari???
schiet mij maar lek
ik heb totaal geen vertrouwen meer in het bijhouden van de telefoontjes, en wil dolgraag van mijn contract af!
alleen wijger ik die huizehoge rekeningen te betalen van onterechte gevorderde telefoonkosten.
tevens is tijdens de wijziging van mijn abo, mij niets verteld van de kosten als je alleen al een telefoonnummer intiept in je telefoon, starttarief 21 ct.....Ongeacht wel of geen contact. dit was met mijn vorige abo niet het geval.
of terwijl dwaling tijdens het telefonisch verlengen van mijn abo
voor mij was een belbundel toch wel voordeliger ,zei die vriendelijke verkoper aan de telefoon!
me hoela!
ik wil van mijn abo af!
of een hele duidelijke omschrijving van de gefactureerde kosten (niet dubbel graag) en uitleg en excuus!
graag tips, wat ik nog kan doen!
eerst telefonisch, maar dat ging me echt veel teveel geld kosten.
op de overzichten komen dubbele tijden en telefoonnummers voor
heb op een gegeven moment ctc gehad in augustus vorig jaar met iemand van telfort op een forum.
die ging het regelen, gaf wat korting, totaal niet onderbouwt en overzichtelijk. en kon mij niet vertellen wat er aan gedaan was.
bedragen liepen soms op tot 200 euro per maand, wat ik totaal niet verbel.
voorbeeld. 45 minuten bellen naar eigen voicemail
diezelfde tijd iemand 25 minuten gebeld?????????
verklaring kon er niet voor gegeven worden.
heb 2 maanden geleden een klacht schriftelijk verzonden , waarna mij werd medegedeeld, dat ik erg laat met de klacht kwam
dat ze al uit coulance korting hadden gegeven??????
blijkt dus dat ze zich totaal niet verdiept hebben in de materie en de specificatie.
huh, ik dacht dat dit al in behandeling was.
ik vertrouw de facturatie niet meer...
nu afgesloten 2 maanden, maar vind op de laatste factuur nog een specificatie van een telefoontje gevoerd in januari???
schiet mij maar lek
ik heb totaal geen vertrouwen meer in het bijhouden van de telefoontjes, en wil dolgraag van mijn contract af!
alleen wijger ik die huizehoge rekeningen te betalen van onterechte gevorderde telefoonkosten.
tevens is tijdens de wijziging van mijn abo, mij niets verteld van de kosten als je alleen al een telefoonnummer intiept in je telefoon, starttarief 21 ct.....Ongeacht wel of geen contact. dit was met mijn vorige abo niet het geval.
of terwijl dwaling tijdens het telefonisch verlengen van mijn abo
voor mij was een belbundel toch wel voordeliger ,zei die vriendelijke verkoper aan de telefoon!
me hoela!
ik wil van mijn abo af!
of een hele duidelijke omschrijving van de gefactureerde kosten (niet dubbel graag) en uitleg en excuus!
graag tips, wat ik nog kan doen!
-
Telfort webcare
- verified
Re: Telfort klacht facturen kloppen van geen kant!
Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is.
Per PB kunt u uw NAW gegevens en 06 nummer kenbaar maken.
Hugo
Per PB kunt u uw NAW gegevens en 06 nummer kenbaar maken.
Hugo