LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort klachten is een lachertje

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nkoendanlal

Telfort klachten is een lachertje

Ongelezen bericht door Nkoendanlal »

Afgelopen december is het nummer van mijn dochter afgesloten. Ik ben er achter gekomen dat zij een nieuwe liefde had. Op dat moment heb ik het sim kaartje weer terug genomen en en de afspraak gemaakt dat zij dit zelf zou gaan betalen. Ik heb deze situatie ook voorgelegd bij de klantenservice van telfort. Er werd gezegd dat het geen probleem als er maar betaald werd. Ik vroeg gelijk aan de medewerker of het mogelijk was een ander telfort nummer er overheen geporteerd kon worden. Het contract van mijn dochter was net verlengd en die van mijn vrouw niet. En mijn dochter zou weer verder gaan op prepaid. Dit was allemaal mogelijk en er werd mij verteld dat het nummer zodra er betaald zou zijn weer actief zou worden. Ik was op dat moment zeer verrast over de medewerking. Toen alles was betaald dacht ik twee weken later om even te bellen met de klantenservice om te vragen of alles goed was geregeld. Kom ik tot mijn verbazing achter dat het is over gedragen aan een incassobureau. De medewerker gaf aan dat ik MOEST bellen nadat de beatlling was gedaan. Dit is mij nooit verteld. Je gaat er vanuit als je betaald dat alles daarmee geregeld is. En als er nog moet gebeld worden dan moet dit expliciet worden aangegegven door de mederwekers van telfort. De medewerker kon mij alleen verwijzen om een klacht in te dienen bij telfort. Ik heb dit tot twee keer toe gedaan en ik krijg beide keren een automatische beantwoording dat ik contact moet opnemen met het incasso bureau. Waarvoor heeft telfort een klachtenafhandeling, hiermee schieten klanten niets op. Ik heb tot twee keer toe mijn telefoonnummer doorgegeven om terug te bellen, zelfs dat is teveel gevraagd. Ik ben het spuugzat met telfort. Hebben enige andere forumleden dit ook meegemaakt? En wat hebben jullie gedaan?

Telfort webcare
verified

Re: Telfort klachten is een lachertje

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Nkoendanlal,

Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht ontvang ik graag uw naw-gegevens, e-mailadres, een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en het 06-nummer van Telfort waar het om gaat.

Daphne

Gesloten