LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ingeltjuh

telfort klantenservice

Ongelezen bericht door Ingeltjuh »

wat is het emailadres van de telfort klantenservice?

Gast

Re: telfort klantenservice

Ongelezen bericht door Gast »

Gast

Staat dat niet op www.telfort.nl

roosie

Ongelezen bericht door roosie »

het e-mail adres van de klantenservice van telfort staat wel op internet

Girly

Ongelezen bericht door Girly »

Het email adres van Telfort is : [email protected]
Ja, het was inderdaad lang zoeken voordat ik het gevonden had. :?

divar2

Ongelezen bericht door divar2 »

Ik heb sinds 01-11-04 een abbonnement bij telfort a 25 euro per maand maar heb dit nog steeds niet kunnen gebruiken omdat er simpelweg geen signaal is .Ik heb al een paar brieven naar telfort geschreven maar geen antwoord gekregen,kan ik nu mijn betaling stopzetten

cygnum

Ongelezen bericht door cygnum »

Neem eerst eens telefonisch contact op met de klantenservice, kijk wat ze daar zeggen.

Gast

Je kunt niet zomaar niet betalen. daar krijg je gelazer mee. je moet altijd contcat opnemen met klantenservice en vraag ook altijd met wie je gesproken hebt.

Indien antwoorden niet naar wens zijn, lijkt het me aan te raden klachten schriftelijk naar telfort te sturen. Liefst aangetekend zodat je kunt bewijzen dat je verstuurd hebt.

Pas indien jullie er dan niet uitkomen, kan niet betalen een optie zijn.

Gast

makkelijker gezegd dan gedaan

maar je zult geen telefoonnr. vinden op telfort.nl

shike

Ongelezen bericht door shike »

Mijn verhaal is van een soortgelijke strekking . Ik heb een abb bij Telfort maar een heel slecht ontvangst. als iemand mij probeerde te bereiken dan kregen ze mijn voicemail. Ik heb diverse malen telefonische klachten ingediend en daarna ook schriftelijk. Hun antwoord dat het bereik binnen de normen valt. Ik heb inmiddels de
betaling stopgezet . Ik ben niet bereid te betalen voor een dienst die ik
niet geleverd krijg.

cygnum

Ongelezen bericht door cygnum »

makkelijker gezegd dan gedaan

maar je zult geen telefoonnr. vinden op telfort.nl
Brilletje nodig? Vanaf een mobiele telefoon 1200, met een vaste lijn 06 2600 1200 (bron: http://www.telfort.nl/over/organisatie/contact/# )

Gast

Mijn verhaal is van een soortgelijke strekking . Ik heb een abb bij Telfort maar een heel slecht ontvangst. als iemand mij probeerde te bereiken dan kregen ze mijn voicemail. Ik heb diverse malen telefonische klachten ingediend en daarna ook schriftelijk. Hun antwoord dat het bereik binnen de normen valt. Ik heb inmiddels de
betaling stopgezet . Ik ben niet bereid te betalen voor een dienst die ik
niet geleverd krijg.
eerst 1 ding ik werk niet bij telfort en heb niks met providers van doen afgezien van mijn abbo.

maar wat jij hier typt heb jezelf ingeschakeld op je telefoon waarchijnlijk en iis niet de fout van telfort.

je hebt nl de opties doorschakelen n je telefoon en daar staat ook direct doorschakelen in en dat is de neigste optie om accuut je voicemail te krijgen

Gast

Weer zo'n simpele ziel die denkt dat je wel even kunt stoppen met betalen. Ongelooflijk. je bent een abonnement aangegaan voor minimaal een jaar. Die kun je niet zomaar eventjes verbreken door niet te betalen. Het nummer van de klantenservice zit voorgeprogrammeerd in je telefoon en staat tevens op de website.

Bellen dus!

Gast

De Telfort klantenservice is te bereiken op het nr. 1200 (vanaf jouw mobiele telefoon) en op 06 26 000 1200 (vanaf een ander toestel)...

Anders kun je ook een brief schrijven naar:
Telfort BV
T.a.v. Customer Relations
Antwoordnummer 574
1100 VD Amsterdam Zuid Oost.

Succes

Gesloten