LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort maakt er een potje van!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kirstenv

Telfort maakt er een potje van!

Ongelezen bericht door Kirstenv »

Eind april heb ik bij Telfort via hun internetshop een Samsung A800 met abonnement besteld. Hierbij zou ik een dvd homecinemaset ontvangen en een muziekpakket met cd's. Binnen 5 werkdagen zou ik mijn bestelling ontvangen. Op de website kun je je bestelstatus checken en daar stond aangegeven dat het toestel niet voorradig was (Telfort zelf heeft mij hier nooit over bericht). Na 2 weken wachten toch maar eens contact opgenomen. Het toestel zou de volgende week geleverd worden. Dat hebben ze 2 maanden volgehouden en toen kwam eindelijk mijn bestelling binnen. Toen bleek ik het muziekpakket van het verkeerde genre en een defecte dvd-speler ontvangen te hebben. Het duurde even eer ik een pakketzegel van telfort kreeg, maar heb nu de hele handel teruggestuurd. Na 2 weken nog niets gehoord. Weer contact opgenomen, beweerde Telfort dat het pakket niet was aangekomen. Terwijl ik de bestelling via internet had gevolgd en deze gewoon bij hen was afgeleverd. Nu na 3 weken heb ik vandaag eindelijk een vervangende dvd-speler ontvangen en raad eens? Ja, ook deze is defect en ik moet hem weer terugsturen. Ik heb 3 weken gelden al een brief richting Customer Relations gestuurd, maar op het gedeekte m.b.t. de service rond de bestelling is niet inhoudelijk gereageerd. In de brief die ik van Telfort ontving, werd alleen ingegaan op mijn opmerking dat ik het een beetje belachelijk vond dat ik voor 6 dagen abonnementsgeld moest betalen, terwijl ik maar 3 dagen daarvan over mijn toestel beschikte. (Ik kreeg wel netjes "uit coulance" 12 euro teruggestort op mijn rekening, dat wel.) Ik ben al 5 jaar klant bij Telfort, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Gast

Re: Telfort maakt er een potje van!

Ongelezen bericht door Gast »

Typisch Telfort !

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat Kirstenv erg veel heeft aan bovenstaande opmerking!

Kirstenv

Nee, zo'n opmerking helpt mij inderdaad niet echt verder. Ik heb dit soort dingen nog nooit eerder meegemaakt met Telfort. Ik ben altijd tevereden geweest m.b.t. bereik, service etc. Ik denk niet zozeer dat het aan Telfort an sich ligt, maar meer aan bijv. een slechte organisatiestructuur, die je tegenwoordig bij wel meer bedrijven ziet (zoals bijv. UPC, telefoonproviders etc.).

Een KPN-er

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

Ik ben al 5 jaar klant bij Telfort, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Nee 5 jaar geleden waren er ook nog geen homecinemasets. :D

(ook aan deze reactie heb je dus niets)

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Ik ben een tevreden prepaid telfort gebruiker,ik wide een abonnement op het zogenaamde samen-bellen abonnement met gratis toestel.wat me toen overkwam is een hoop GEMEKKER met telfort.ik heb er een punt achter gezet en nu lekker voor 4cent smsen prepaid natuurlijk!

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Ik ben een tevreden prepaid telfort gebruiker,ik wilde een abonnement op het zogenaamde samen-bellen abonnement met gratis toestel.wat me toen overkwam is een hoop GEMEKKER met telfort.ik heb er een punt achter gezet en nu lekker voor 4cent smsen prepaid natuurlijk!

Kirstenv

Tja, ik ben juist van pre-paid naar een abonnement gegaan, omdat dat voor mij goedkoper is (heb geen vaste lijn). En sms-en doe ik nauwelijks. Ik heb ook geen problemen met het abonnement en het bellen, maar meer met de slechte service. En als je ze daarop aanspreekt, doen ze of hun neus bloedt.

@ KPN-er: Daar heb je wel gelijk in. LOL :D

Gesloten