LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: Minimaal 8 weken telefonisch onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nr Onbekend

Telfort: Minimaal 8 weken telefonisch onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nr Onbekend »

Per 1 oktober heb ik een alles in 1 pakket bij Telfort en sindsdien (het is nu 8 november) ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Ik heb zojuist weer eens gebeld en gehoord dat het weer minimaal 1,5 week langer gaat duren. Het is overigens wel zuur dat mensen die mij bellen een voicemail van telfort krijgen en kunnen inspreken maar die kan ik dus niet afluisteren.

Nu zou ik graag per direct van dit contract af willen (dat nog officieel tot 30-9-2013 loopt :-( !!) omdat ik van mening ben dat Telfort verzaakt, maar bij de support desk van Telfort geven ze me weinig kans. Heeft iemand tips wat de beste strategie is om onder dit contract uit te komen?

Ik snap overigens niet waarom zo'n organisatie niet meewerkt. Wat bereiken ze ermee? Ik zeg mijn contract toch wel zo snel mogelijk op en klaag tot die tijd steen en been. Als ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel zou hebben zouden ze moeten zeggen: zeg maar op en misschien tot de volgende keer.

alfatrion

Re: Telfort: Minimaal 8 weken telefonisch onbereikbaar

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je de overeenkomst wilt ontbinden dan moet je een ingebrekestelling sturen. Ik zou hierin aangegeven dat je reeds contact hebt gezocht. (Jammer dat dit telefonisch was.) Je kunt de overeenkomst voorwaardelijk ontbinden indien Telfort binnen twee weken de problemen niet heeft verholpen. Je blijft recht houden op een schadevergoeding. Bijvoorbeeld voor de hogere telefoonkosten.

Gesloten