Echter precies op het moment van de nummer migratie blijkt er een storing bij Telfort te zijn. Contact met de klantenservice resulteert in een argeloos antwoord dat het een storing betreft en dat ze hopen het binnen een week te hebben opgelost (Hoe zit dit ook argeloos kunnen verkopen naar hun klanten).. Ik moest maar gewoon gaan bellen met mijn tijdelijke nummer. Nu hield gelukkig KPN mijn oude nummer nog in de lucht, echter na 2 dagen was ook deze offline.
Vrijwel dagelijks de klantenservice gebeld met de vraag wanneer ik nu weer werd aangesloten, dit aangezien mensen die mij belden op mijn eigen nummer te horen kregen dat dit nummer niet meer bestond... Een antwoord bleef altijd uit en ik moest maar gewoon geduld hebben.. Ik dus uiteindelijk maar de meest belangrijke lui uit mijn telefoonboek maar ge-smst dat ik tijdelijk bereikbaar zou zijn op mijn tijdelijke nummer.
Echter wordt ik dus 4 dagen nadat de migratie eigenlijk zou moeten plaatsvinden wakker, blijkt Telfort om administratieve redenen mijn tijdelijke nummer te hebben afgesloten!!
Ik moest maar de klantenservice bellen, iets wat helemaal niet ging, want ook bij het nummer van de klantenservice kreeg ik deze melding. Uiteindelijk via een andere telefoon gebeld. Tot viermaal toe heeft de incompetente klantenservice de belofte gedaan dat de technische dienst zou terugbellen, wat echter nooit is gebeurd.
Dit hele gezeur heeft uiteindelijk 2.5 week aangehouden en toen pas was ik weer bereikbaar op mijn eigen nummer. Het tijdelijke nummer hebben ze overigens in die resterende 2 weken nooit aan de gang gekregen. Dit alles heeft er dus voor gezorgd dat ik enerzijds totaal onbereikbaar was voor veel mensen, tentweede heb ik een pre-paid kaart incl. tegoed moeten aanschaffen om toch bereikbaar te zijn.
En wat denkt u van de klachtenafhandeling van Telfort? Helemaal niks, ze nemen niet eens de moeite om een antwoord over hun falen te sturen.
Wederom bewijst dit de stelling goedkoop = duurkoop, ik ben blij dat ik een jaarcontract heb.. daarna zullen ze mij als klant ook gelijk verliezen.
Ben verstandig, betaal liever wat meer, bespaart je een flink wat hogere bloeddruk