LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pele

Telfort mobiel

Ongelezen bericht door pele »

Mijn dochter en ik hebben bij Telfort een abonnement afgesloten met gratis mobiel. Via internet besteld en de volgende dag al in huis. Ons huidige abonnement bij een andere provider loopt nog een week of 8. Dus nadat we het toestel hebben ontvangen, uitgepakt en onze oude simkaart erin gedaan. En nu komt het, wat simlckvrij is is dat dus niet. Dus een mail gestuurd. je krijgt een mail dat hij in behandeling is en dat je zo snel mogelijk antwoord krijgt. Maar omdat we weinig geduld hebben vrijdag naar de klantenservice gebeld. na 10 minuten iemand aan de lijn, die wist het niet maar even een momentje, na 5 min kwam ze weer, dit en dit doen en dan deed hij het. Niet dus, weer een momentje van 10 min wachten, ja hoor daar kwam ze weer, probeer eens dit, nee dat hielp ook niet, oke even een momentje, weer 10 minuten, wat voor nummer staat er achter de simkaart, doorgegeven, heeft u een momentje, tuurlijk. Na afijn na een gesprek van een uur was ik nog geen steek verder, en nadat ik al 10 min weer in de wacht stond de verbinding maar verbroken. Tel uit je winst 60 minuten a 15 ct per min en nog geen steek verder. Internet nog eens uitpluizen, nee hoor niks. Nog maar eens een mail gestuurd. ja hoor zaterdag had ik antwoord, even geen oplossing, mail is doorgestuurd naar een andere afdeling. Dus nu heb ik een leuke mobiel die ik alleen kan gebruiken als de simkaart van telfort erin zit, alleen is dit abonnement nog niet ingegaan en moet ik dus alle gesprekken betalen. Ik weet van de klachten van telfort internet en vast bellen maar dacht dat het wel goed zou gaan met mobiel bellen. Niet dus, maar je zit er wel aan vast. Nog meer mensen met zo'n fijne ervaring??

ronvdsande

Re: Telfort mobiel

Ongelezen bericht door ronvdsande »

Ik ben zelf al maanden bezig om mbt mobiel zakelijk te krijgen waar ik voor betaal. Telkens duurt het dagen, zo niet weken voordat ik, na zelf eerst weer contact opgenomen te hebben, een reactie te krijgen dat ze er mee bezig gaan en zsm zich weer melden. Niet dus. Ik heb voor 10 man mobiel afgesloten. Men heeft mij gegarandeerd dat men gebruik maakt van het KPN netwerk, maar dat is niet waar. Ja hier en daar wellicht, maar niet overal. Bereik is zo ongelooflijk slecht. Ook mms-en is niety meer mogelijk sinds het abonnement bij Telfort, ook zelf aanpassingen maken als beheerder is onmogelijk, ze factureren een voorlopig nummer waar je als bedrijf geen gebruik van maakt, zeggen vervolgens toe dit te crediteren, maar doen dat niet. Ook 2e lijns ondersteuning is niet bereikbaar. Net zo min is de manager klantenservice niet bereikbaar.
Ik heb ervaring met veel mobiele providers, maar Telfort is met vlag en wimpel kampioen slechtste provider mobiel. Ik wil graag overstappen, per direct, naar KPN, waar Telfort onderdeel van is, maar dit wordt niet toegestaan om allerlei vage redenen. Brieven gestuurd aan de directie worden niet beantwoord. Echt een zeer amateuristische organisatie. Ik raad iedereen nadrukkelijk af om ook maar iets bij Telfort te bestellen.

funnyface

Re: Telfort mobiel

Ongelezen bericht door funnyface »

Ik heb de uitzending over telfort gezien op uitzending gemist. Ook ik ben helaas (nog) klant van Telfort internet. Ben overgenomen van speedlinq naar telfort. Bij speedlinq nooit problemen gehad, maar telfort is gewoon verschrikkelijk. Sinds november 2008 heb ik een klapperende internetverbinding. Soms wel soms niet internet. Heb al tig keren gebeld, maar er wordt niks aan gedaan. Heb brieven en mail gestuurd. Nooit antwoord inhoudelijk op het schrijven gehad. Heb 1 maand gratis internet bedongen. Heb ik nog niet gehad. Zou een nieuw modem krijgen binnen 5 a 10 werkdagen, nog niet ontvangen na 3 weken. Wordt er gestoord van. Gelukkig kreeg ik eind maart bericht dat de prijzen wijzigen, dus ik kan eindelijk opzeggen. Per 1 juni ben ik er vanaf. Heb inmiddels schriftelijke bevestiging van opzegging ontvangen. Nou zal ik die ene maand die ik nog tegoed heb van telfort, maar zelfstandig terughalen, door de rekening in mei voor telfort te blokkeren. Anders krijg ik die maand natuurlijk toch niet terug. Stelletje oplichters en dieven zijn het. Van mij kunnen ze de boom in. Nou maar op zoek naar een andere provider, maar ik weet dat er slechte en minder slechte providers zijn, op xs4all na dan. Maar die is weer zo duur. Ook ik moet op de kleintjes letten. Maar ik wil toch graag internetten voor een schappelijke prijs. Zijn er mensen die een minder slechte provider weten? Ik hou mijn hart vast. Heb vroeger bij Bart gezeten, dat was pas een goede provider. Wou maar dat ze dat nooit hadden veranderd. Maar ja, het is niet anders.

Gesloten