| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort mobielinternetten
Telfort mobielinternetten
Ik heb een Telfortabbonement afgesloten met onbeperkt surf&mail.
Ik heb hiervoor de Nokia N96 ontvangen. Die kwam binnen op 24-10
Het euvel begon dat ik al moest gaan bellen, en wat blijkt het nummer wat erbij zat was nog ingesteld als prepiad nummer.
Het zou veranderd worden en ik moest de instellingen van internet maar handmatig instellen. Maar moest tegelijkertijd wel een mailtje wegsturen voor de veranderingen. Zo gezegd zo gedaan ten eerste komt een nokia N^96 niet op de telfort site voor maar moest dan de nokia n95 maar aanhouden voor de instellingen maaaaar er was een landelijke storing dus het kon wel even duren voor ik kan intenetten.
De volgende dag naar de telfortwinkel gegaan en wat blijkt de nokia n95 heeft hele andere instellingen als de N96.
Nadat een medewerker de goeide instellingen erin gezet had werd mij medegedeeld dat het nog wel ff kon duren voor het toestel optimaal zou werken. (storing of wat?)
Het 2de telefoontje een week later. Toen werd mij medegedeeld dat telfortinternet en de Nokia N96, N78, 6220 en 6210 niet worden ondersteund door TELFORT INTERNET, en dat ik dus weer een email moest sturen waarin deze klacht mededeelde want dit was al de 3de zelfde klacht van die dag die deze CALLCENTERmedewerkster die dag al had gehad. Maar deze dame mocht mij niet doorverbinden met haar meedere.
Afijn weer een mail weggedaan waar we tot op heden op al die mails die we verstuurd hebben geen bericht hebben ontvangen, terwijl het beleid is wat staat op de site binnen 2 werkdagen ontvangt u bericht.
Na nog een telefoontje waar deze andere medewerkster ook toegaf dit toestel werkt niet met telfort internet , maar bleef hameren u moet de instellingen handmatig invoeren. Dit liep uit op een rare gedachtengang. Ik zeg tegen deze dame u zegt net het toestel word niet ondersteund maar ik moet wel de instellingen invoeren!!!!!! Terwijl dit al door de mederwerker in de winkel was gedaan!!!!
Telfort heeft haar klantenservice llijn verlaagd van € 0,30 naar € 0,15 cent maar ik begrijp nu wel waarom.
Telfort moet toch de klant tevreden houden en niet ik met al die kosten die je maakt voor het bellen???
Afijn na vele mailtjes en weer telefoontjes later komen we op een punt van dat ze eindelijk iets met mijn klacht gingen doen. Ik zou teruggebeld worden goh wat een feest.
Ik zat dus nu op een kookpunt en wil dit hele pakket terugsturen met toestel en abbonement omdat het niet voldoet aan de eisen die telfort geeft.
Nou de medewerker die ik aan de lijn kreeg snapte het allemaal en ging weer in overleg met zijn meedere en ik zou in de loop van de dag gebeld worden. Ik dacht YESSSSS eindelijk een doorbraak.
Pfff het telefoontje moet nu nog komen.
In al die mails die ik verstuurd heb ik gellof dat het er een stuk of 6 zijn heb ik 1 andwoord gekregen. Ik moest maar een site openen en daar € 1,35 betalen om de instellingen te ontvangen op een telefoon die niet ondersteund word????
Afijn ik weer gebeld en ik zou ALWEER teruggebeld worden omdat de CALLCENTER medewerkster geen verbinding kreeg met de klachtencommissie (het was te druk zei ze) Ja dit snap ik wel als ze iedereen zou behandelen... Het enigste wat deze medewerkster nu voor mij kon doen was het abbonement van surf&mail beeindigen maar dit is voor mij niet de bedoeling...Maar goed ik wachten en wachten en wachten en zit nu nog te wachten...
Het kookpunt is nu gestegen tot ontploffing maar we blijven netjes want ik heb ook al meegemaakt terwijl ik gewoon zat te vertellen aan de telefoon dat deze erop werd gegooid.. Er komt uit dat ik alleen kan bellen met dit toestel en verders niets!!!! Dit terwijl ik dus dit toestel met dit abbonement echt aangeschaft is voor internet op mijn mobiel, mijn man en ik hebben al een telfoon liggen waar we alleen mee kunnen bellen..
Er zijn dus meer mensen met dit probleem en mijn vraag is dus nu ook is hier iets tegen te doen???
Ik heb hiervoor de Nokia N96 ontvangen. Die kwam binnen op 24-10
Het euvel begon dat ik al moest gaan bellen, en wat blijkt het nummer wat erbij zat was nog ingesteld als prepiad nummer.
Het zou veranderd worden en ik moest de instellingen van internet maar handmatig instellen. Maar moest tegelijkertijd wel een mailtje wegsturen voor de veranderingen. Zo gezegd zo gedaan ten eerste komt een nokia N^96 niet op de telfort site voor maar moest dan de nokia n95 maar aanhouden voor de instellingen maaaaar er was een landelijke storing dus het kon wel even duren voor ik kan intenetten.
De volgende dag naar de telfortwinkel gegaan en wat blijkt de nokia n95 heeft hele andere instellingen als de N96.
Nadat een medewerker de goeide instellingen erin gezet had werd mij medegedeeld dat het nog wel ff kon duren voor het toestel optimaal zou werken. (storing of wat?)
Het 2de telefoontje een week later. Toen werd mij medegedeeld dat telfortinternet en de Nokia N96, N78, 6220 en 6210 niet worden ondersteund door TELFORT INTERNET, en dat ik dus weer een email moest sturen waarin deze klacht mededeelde want dit was al de 3de zelfde klacht van die dag die deze CALLCENTERmedewerkster die dag al had gehad. Maar deze dame mocht mij niet doorverbinden met haar meedere.
Afijn weer een mail weggedaan waar we tot op heden op al die mails die we verstuurd hebben geen bericht hebben ontvangen, terwijl het beleid is wat staat op de site binnen 2 werkdagen ontvangt u bericht.
Na nog een telefoontje waar deze andere medewerkster ook toegaf dit toestel werkt niet met telfort internet , maar bleef hameren u moet de instellingen handmatig invoeren. Dit liep uit op een rare gedachtengang. Ik zeg tegen deze dame u zegt net het toestel word niet ondersteund maar ik moet wel de instellingen invoeren!!!!!! Terwijl dit al door de mederwerker in de winkel was gedaan!!!!
Telfort heeft haar klantenservice llijn verlaagd van € 0,30 naar € 0,15 cent maar ik begrijp nu wel waarom.
Telfort moet toch de klant tevreden houden en niet ik met al die kosten die je maakt voor het bellen???
Afijn na vele mailtjes en weer telefoontjes later komen we op een punt van dat ze eindelijk iets met mijn klacht gingen doen. Ik zou teruggebeld worden goh wat een feest.
Ik zat dus nu op een kookpunt en wil dit hele pakket terugsturen met toestel en abbonement omdat het niet voldoet aan de eisen die telfort geeft.
Nou de medewerker die ik aan de lijn kreeg snapte het allemaal en ging weer in overleg met zijn meedere en ik zou in de loop van de dag gebeld worden. Ik dacht YESSSSS eindelijk een doorbraak.
Pfff het telefoontje moet nu nog komen.
In al die mails die ik verstuurd heb ik gellof dat het er een stuk of 6 zijn heb ik 1 andwoord gekregen. Ik moest maar een site openen en daar € 1,35 betalen om de instellingen te ontvangen op een telefoon die niet ondersteund word????
Afijn ik weer gebeld en ik zou ALWEER teruggebeld worden omdat de CALLCENTER medewerkster geen verbinding kreeg met de klachtencommissie (het was te druk zei ze) Ja dit snap ik wel als ze iedereen zou behandelen... Het enigste wat deze medewerkster nu voor mij kon doen was het abbonement van surf&mail beeindigen maar dit is voor mij niet de bedoeling...Maar goed ik wachten en wachten en wachten en zit nu nog te wachten...
Het kookpunt is nu gestegen tot ontploffing maar we blijven netjes want ik heb ook al meegemaakt terwijl ik gewoon zat te vertellen aan de telefoon dat deze erop werd gegooid.. Er komt uit dat ik alleen kan bellen met dit toestel en verders niets!!!! Dit terwijl ik dus dit toestel met dit abbonement echt aangeschaft is voor internet op mijn mobiel, mijn man en ik hebben al een telfoon liggen waar we alleen mee kunnen bellen..
Er zijn dus meer mensen met dit probleem en mijn vraag is dus nu ook is hier iets tegen te doen???
Re: Telfort mobielinternetten
Ook ik ben in de val van Telfort getrapt en heb een N96 met mobiel internet aangeschaft.
Werkt dus niet.
Lange wachttijden bij Telfort klantenservice.
Instellingen die je krijgt als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt werken niet.
Op www.telfort.nl/spot kun je dus WEL een N96 en N96-3 kiezen en de instellingen laten sms-en. Maar ook deze werken NIET.
Ondanks diverse klachten heb ik tot heden op GEEN ENKELE e-mail een reactie ontvangen.
Ik ga nu maar via een advocaat uitzoeken of ik van het abonnement af kan.
Werkt dus niet.
Lange wachttijden bij Telfort klantenservice.
Instellingen die je krijgt als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt werken niet.
Op www.telfort.nl/spot kun je dus WEL een N96 en N96-3 kiezen en de instellingen laten sms-en. Maar ook deze werken NIET.
Ondanks diverse klachten heb ik tot heden op GEEN ENKELE e-mail een reactie ontvangen.
Ik ga nu maar via een advocaat uitzoeken of ik van het abonnement af kan.
Hallo Heliron..
Fijn dat ik niet de enige ben met dit probleem... Ik wist wel dat ik de enige niet was maar toch niet iedereen wil hier iets over kwijt...
Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen die ik ondervind of misschien niet ondervind....
Fijn dat ik niet de enige ben met dit probleem... Ik wist wel dat ik de enige niet was maar toch niet iedereen wil hier iets over kwijt...
Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen die ik ondervind of misschien niet ondervind....
Ik heb een zelfde ervaring sinds oktober met een nieuwe nokia N78 i.c.m. surf en mail abonnement. Dit probleem al meerdere malen aangegeven bij Telfort. Afgelopen week pas reactie gekregen dat het probleem bij Telfort zelf zit. Een termijn voor de oplossing kon niet worden gegeven.
Terwijl deze klacht bekend was bij Telfort werd dit toestel i.c.m. het internetabonnement gewoon doorverkocht. Erg slechte zaak.
M.i. zijn deze problemen ontbindende voorwaarden voor het contract. Telfort kan immers niet leveren waarvoor het contract is aangegaan.
Treurig dat dit probleem zo laks opgepakt is door Telfort.
Gezien de grote groep mensen die dit probleem heeft is het toch erg vreemd dat er inmiddels geen regeling is getroffen.
Terwijl deze klacht bekend was bij Telfort werd dit toestel i.c.m. het internetabonnement gewoon doorverkocht. Erg slechte zaak.
M.i. zijn deze problemen ontbindende voorwaarden voor het contract. Telfort kan immers niet leveren waarvoor het contract is aangegaan.
Treurig dat dit probleem zo laks opgepakt is door Telfort.
Gezien de grote groep mensen die dit probleem heeft is het toch erg vreemd dat er inmiddels geen regeling is getroffen.
Ik heb eenzelfde probleem met mobiel internet van Telfort in combi. met Nokia N96. Werkt niet. Suf gebeld met support. Rekening support van 60 euro. Telfort shop geweest en die zeggen dat het aan de N96 ligt. Ook support van Telfort zegt dit. KPN en Telfort is één en hetzelfde netwerk dus volgens mij kletsen ze allemaal uit hun nek. Wanneer het gaat werken? Niemand weet het. Van het kastje naar de muur en een hoop extra kosten. N96 is nu een hele dure iPod geworden en ligt meestal in de kast. Af en toe check ik even of-ie het al doet. Vandaag, 3 december, de laatste keer ge-checkt. Nope, nix, nada. Wat een gezeik. Een "goedkoop" abonnement is dus reteduur uitgevallen. Alle andere sim-kaarten werken wel in de N96. T-Mobile, Vodafone, KPN, totaan de meest simpele pre-paid ramsj-kaarten aan toe. Ik snap het niet. we worden gewoon in het ootje genomen door die loodgieters!
Wat ik bij de Telfort winkel in Amsterdam te horen kreeg; KPN heeft "first mover advantage" http://en.wikipedia.org/wiki/First-mover_advantage en totdat Telfort de N96 gaat verkopen doet ie het niet in het netwerk van Telfort (mobiel internet). Dat je als consument al jarenlang wordt uitgeperst voor de meest simpele dienst -voice- is tot daar aan toe, maar dit is toch te lullig voor woorden. Nou ja, dag dan, tot ziens...
Ook ik heb sinds 26-11-2008 een 1000 minuten abeonnement van Telfort met internet abonnement. Eninderdaad, ik kan bellen maar dat is het ook. Na vele telfoontjes naar Telfort nog geen stap verder. Ik baal als een stekker en vindt het schande dat dit zomaar kan.
Het is altijd wat met telfort. had gedacht dat na het samengaan met KPN het beter zou gaan maar helaas. Hopelijk worden onze problemen snel opgelost.
Het is altijd wat met telfort. had gedacht dat na het samengaan met KPN het beter zou gaan maar helaas. Hopelijk worden onze problemen snel opgelost.
Diep teleurgesteld ben ik in Telfort! Jarenlang zonder enige klacht geprepaid bij hen, maar nu ik een geweldige telefoon (Nokia N95) heb aangeschaft is de lol er af. Ik probeer nu al een maand op het internet te komen met mijn telefoon. Zo langzamerhand ken ik alle stemmen van het callcentre en mijn e-mailbox staat vol met nummers die worden toegekend aan mijn vragen/klachten die ik aan Telfort stuur. Het niveau van de antwoorden is ook laag. Ik begrijp trouwens ook niet dat er zo'n callcentre aan te pas moet komen als je een serieuze klacht hebt. Dan hoor je toch met technicus verder de boel af te handelen? Weinig hoopgevend.
Ook ik heb er nu wel tabak van. Jammer voor Nokia, maar ik wil van dat abonnent af!!!! Kunnen we niet samen een advocaat nemen? Dit is toch bedrog? Hier wordt toch niet geleverd wat er wordt beloofd? En dat de telefoon niet geschikt is voor het Telfort netwerk is ook flauwe kul, want toen mijn abonnement nog niet ingegaan was, deed Telfort internet het wel op het apparaat. Daarvoor heb ik een rekening gekregen...
Ook ik heb er nu wel tabak van. Jammer voor Nokia, maar ik wil van dat abonnent af!!!! Kunnen we niet samen een advocaat nemen? Dit is toch bedrog? Hier wordt toch niet geleverd wat er wordt beloofd? En dat de telefoon niet geschikt is voor het Telfort netwerk is ook flauwe kul, want toen mijn abonnement nog niet ingegaan was, deed Telfort internet het wel op het apparaat. Daarvoor heb ik een rekening gekregen...
Sinds november 2008 ben ik in bezit van de Nokia N78 met telfort abonnement. Leuk toestel alleen werkt het mobiel internet van telort niet op dit toestel. Ik heb alles al geprobeert firmware bijgewerkt instellingen van telfort juist ingevoerd. Maar hij geeft steeds aan verbindingsproblemen. Diverse malen telfort gebeld en gemaild krijgen een enkele keer bericht terug dat het moet werken. Maar het werkt niet en TELFORT doet daar niets aan. Ronduit schandalig wel mobiel internet verkopen maar niet leveren. Heb laten weten van het mobiele internet af te willen als ze het niet kunnen leveren. Maar kreeg bericht terug dat ze dat niet willen opzeggen. Daar het moet werken. Maar Telfort ondersteund dit niet op dit toestel. Wie o Wie kan mij helpen met dit probleem.
-
jeroeninge
Ik ben sinds januari 2009 in het bezit van een N96.
Het toestel is in combinatie met een telfort internet abonnement.
Dit werkt echter niet in combinatie met de N96
Inmiddels al vele uren aan de telefoon gezeten en zelfs via de winkel geprobeerd om het abonnement te annuleren ,maar niks lijkt te helpen.
Telfort trekt zich gewoon niks aan van alle klachten die er zijn met de n96 in combinatie met hun abonnement.
Indien ik er een andere sim kaart van een andere provider in doe is alles opgelost.
Dit kan toch niet juist zijn.
Naar mijn idee moet Telfort gewoon per direct de abonnementen stopzetten of met een andere oplossing komen
Dit speelt nu al enkele maanden en de oplossing komt er gewoon niet
Het toestel is in combinatie met een telfort internet abonnement.
Dit werkt echter niet in combinatie met de N96
Inmiddels al vele uren aan de telefoon gezeten en zelfs via de winkel geprobeerd om het abonnement te annuleren ,maar niks lijkt te helpen.
Telfort trekt zich gewoon niks aan van alle klachten die er zijn met de n96 in combinatie met hun abonnement.
Indien ik er een andere sim kaart van een andere provider in doe is alles opgelost.
Dit kan toch niet juist zijn.
Naar mijn idee moet Telfort gewoon per direct de abonnementen stopzetten of met een andere oplossing komen
Dit speelt nu al enkele maanden en de oplossing komt er gewoon niet
Ik heb dan wel geen Nokia maar een Sony Ericson C902 maar sinds mijn abonnement op 8 fevruari 2009 in ging kan ik ook niet internetten. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, hij is al weg geweest voor een software update, Telfort zegt dat het aan SE ligt en SE zegt dat het aan telfort ligt. Ondertussen moet je blijven betalen voor iets dat niet werkt. Maar ik blijf mailen, bellen doe ik niet meer, zonde van je geld. Er zit daar toch niemand met verstand. yr2mc
Bij mij is het dan eindelijk gelukt. Heb het mobiel internet kunnen opzeggen daar zij dit niet kunnen leveren.Wel balen dat je met zo'n telefoon niet kan internetten, maar hoef er in ieder geval niet meer onnodig voor te betalen. Ze hebben toegegeven dat ze het niet kunnen leveren. 
Vrijdag 17 april ben ik gebeld door telfort dat ik naar aanleiding van de klacht op Tros Radar nu een up-date kon doen op de nokia site en dat ik dan mobiel internet zou kunnen gaan gebruiken op mijn Nokia N78. Niets is minder waar. Ze denken op deze manier de lijst met klachten op te lossen en over 6 weken bij radar te komen met goede resultaten. Nou meneer van Telfort ik heb nog steeds geen up-date kunnen maken de software werkt nog steeds niet. Telfort schaam u diep Denkt u dat u op deze manier nog geloofwaardig over komt. Zorg dat u levert wat u belooft en laat mensen niet betalen voor diensten die u niet kan leveren.