LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort nummerbehoud nachtmerrie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
afwachtend

Telfort nummerbehoud nachtmerrie

Ongelezen bericht door afwachtend »

Naar ervaring met Telfort - een nachtmerrie

In maart had ik een nieuwe simkaart aangeschaft en een nummerbehoud aangevraagd voor mijn oud prepaid nummer - ook van Telfort.

Ik kon mijn facturen online niet zien dus heb ik Telfort klantenservice gebeld. Ze hebben beloofd dat ze gaan het oplossen.

Na zoveel maanden, hebben ze in augustus het omgekeerd gedaan. Ze hebben een nummerbehoud voor het nieuwe simkaart nummer dat ik in maart gekregen had gemaakt. Ik ben een als zelfstandig eind 2007 begonnen, en mijn nummer dat ik naar zoveel klanten heeft gegeven is nu kwijt.

Ik heb klantenservice gebeld, naar de winkel waar ik het nieuwe simkaart gekocht had gegaan, emails geschreven, een aangetekend brief gestuurd, maar er is gewoon geen reactie en geen oplossing.

Ik hoop dat dit werkt. Ik ben heel ontevreden en ook heel erg boos. Dit is gewoon te veel. Het nummer dat ik kwijt bent is gewoon mijn leven waarmee ik mijn centjes verdien en ik zie ze gewoon dagelijks verdwijnen.

Telfort klanten service wil mijn probleem gewoon niet oplossen. Ze bellen niet terug nadat ze hebben gezegd dat ze gaan bellen. Ik bel , ik vertelt vat aan de hand is, ze zeggen dat ze terug gaan bellen of ze schrijven een email dat ze binnenkort gaan antwoorden en doen niets.

Ze hebben mij een enquete gestuurd om te zien of het probleem opgelost is zonder een actie te nemen om het probleem optelossen .

Ik hoop dat iemand kan mij tips geven om deze probleem oplossen.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort nummerbehoud nachtmerrie

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@afwachtend,

Erg vervelend, dat u het te behouden nummer bent kwijtgeraakt. Door uw gegevens op te vragen beloof ik dan ook niet dat alles meteen goed komt. Via een privébericht ontvang ik graag uw naw-gegevens, e-mailadres en beide 06-nummers. Wie weet dat wij nog wat voor u kunnen betekenen. Hoe dan ook, bied ik wel mijn oprechte excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daphne

Gesloten