LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PietK

Telfort Prepaid

Ongelezen bericht door PietK »

Het begon allemaal met mijn Sim-only abonnement van Telfort dat afliep. Dit omdat mijn moeder deze 3 maanden terug had opgezegd. Mijn abonnement liep dus op 20 april 2009 af.

Een paar dagen van tevoren (3 dagen) heb ik aangegeven aan Telfort via de klantenservice dat ik graag wil overgaan naar Prepaid met mijn nummer. "Geen probleem", zei de meneer aan de telefoon, "ik heb een verzoek voor u ingediend".

Dezelfde dag nog werd mijn abonnement afgesloten en mijn prepaid ingesteld. Ik kon dus niet meer bellen en moest mijn Prepaid tegoed ophogen. Maar dit ging nog niet, want ik kreeg elke keer via het nummer 1244 te horen: "Er is iets fout gegaan in ons systeem, probeer het later nog eens.".

De volgende dag heb ik de klantenservice nog eens gebeld, en daar kreeg ik te horen dat er daadwerkelijk iets fout was gegaan in het systeem en dat ze de prepaid nog eens aan zouden vragen. Dit zou maximaal 2 dagen duren.

Na 3 dagen wachten was het probleem nog niet verholpen, en belde ik voor de 3de keer. Na bijna 30 minuten in de telefonische wachtrij gezeten te hebben werd mij verteld dat het nog steeds niet goed was gegaan, de mevrouw zei dat ze naar de Teamleader zou gaan en dat alles met spoed zou worden opgelost. Dit zou allemaal binnen 2 dagen gebeurd zijn.

Na nog eens 4 dagen was het nog steeds niet opgelost. Toen begon ik me af te vragen of ze daadwerkelijk wel iets aan het doen waren..
Ik belde nog een keer en de meneer zei dat hij het zeer spijtig vond, maar er was weer iets misgegaan. Hij zou het allemaal afhandelen en hij wist niet te vertellen hoelang het ging duren.

De dag voor Koninginnedag belde ik nog eens om te vragen hoe het nu allemaal precies zat. De meneer zei dat het proces nog steeds liep en dat ik de dag na Koninginnedag kon terugbellen als het nog steeds niet werkte.

Vrijdag 1 mei (gisteren) belde ik dus weer. De niet zo'n aardige man aan de telefoon begon meteen met: "Maar wij kunnen er niks aan doen" nadat ik mijn verhaal had gedaan. Hij zei: "Waarschijnlijk gaat het nog 2 weken duren voordat de administratie uw prepaid overnieuw instelt, omdat we te maken hebben met onderbezetting en de feestdagen. Hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord, want een paar dagen geleden kon het nog binnen 1 dagen afgehandeld worden. De man werd hier niet bepaald vrolijk van en zei tegen me dat ik maar een simkaart in de winkel moest kopen zodat ik bereikbaar was en 2 tot 3 WEKEN moest afwachten.

Dit is natuurlijk schandalig! Ik ben al dik 2 weken totaal onbereikbaar op mijn nummer. Ik heb een klein bedrijfje waarbij ik mijn nummer hard nodig heb! En nu zeggen ze ineens dat ik nog maximaal 3 weken moet wachten en dat zei er totaal niks aan kunnen doen! Ik ga vandaag weer bellen. Als het opgelost is post ik het uiteraard.

Mijn tip: Stap nooit over op Telfort Prepaid!

Pindakaaspotje

Re: Telfort Prepaid

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

[color***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Telfort Prepaid

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U had voor 1 april een prepaid toestel moeten kopen en Uw oude laten overzetten.

Dan betaal je enkele weken soms voor niets maar zij hebben dan meer tijd om het oude nummer naar nieuwe prepaid om te zetten.

U wilde het snel en na laatste dag.
Ik zou graag voor zekerheid 3 weken dubbel betalen.

Gesloten