LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
familie laan

Telfort prepaid

Ongelezen bericht door familie laan »

Sinds juni 2010 ben ik in het bezit gekomen van een LG renoir kci910.
Leuk toestelletje, doe er niet veel mee behalve bellen en smsen.

Ik gooi mn sim kaart in de telefoon.joepie simlock vrij.
En toen begon de ellende.:(
Ik heb een prepaid kaart van Telfort en schijnbaar vinden de simkaarten van telfort de renoir niet zo fijn.

Iedere keer dat ik het toestel aan deed, kreeg ik smsjes leuk denk ik ben erg belangrijk.
Dat viel dus even zwaar tegen.
Telfort klantenservice, de kosten konden niet van uw tegoed afgehaald worden.
Bel 1244 om op te waarderen.
Alleen al bij het aanzetten 20+ smsjes met dezelfde boodschap......
Ik naar een telfort winkel in vlaardingen, in eerste instantie goed geholpen.
Hij belde netjes naar de klantenservice voor mij om het verhaal uit te leggen.
Aan het eind van de dag moest ik mn telefoon maar even aan en uitzetten en dan zou het verholpen zijn.
U raadt het zeker al, niet dus.
De volgende dag nog een keer geprobeerd en nog steeds hetzelfde.
Omdat ik moest werken heb ik er geen aandacht meer aanbesteed.

paar dagen later mn beltegoed op en ja hoor daar zijn ze weer. de irritante smsjes van telfort.
Ik terug naar de winkel in vlaardingen, hoe goed ik eerder was geholpen hoe slecht dat nu was.
Meneer was meer geintresseerd in zn mobiel als in de klant.
Hij stuurde me gewoon weg omdat hij me niet kon helpen!!!!

Toen ben ik telfort gaan mailen, nou nou nou wat een ellende is dat.
De smoezen.
*Ze komen met de diverse oorzaken, ik heb me aangemeld voor een servicedienst(jamba bv) niet dus, ben 33 weet dat ik met dat soort oplichters niet in zee moet gaan.
Tot 2 x toe!!!!lezen ze daar wel?
*Ze gaan het doorzetten naar de desbetreffende afdeling,moet nog antwoord krijgen.3x
*Telefoon aan en uitzetten na 48 uur

Toen was ik het zoooooooooo zat en heb een vergoeding + een nieuwe simkaart op hun kosten geeist.
Hun komen over de brug met 20€ beltegoed en een simkaartje,die 20 € wordt erbij gezet als ik mn kaart activeer.
Denk nou mooie deal toch?
Helaas!
Ik krijg een nieuw simkaartje met een nota of ik €20 euro over wil maken naar ze.
Er is nooit maar dan ook nooit iets gezegd dat ik die kaart moet betalen.
(Mail/printscreen)op verzoek beschikbaar
Wat dachten ze we gaan die meneer ff foppen?
Jammer dat doen we dus niet.
Kan ik net zo goed naar de winkel gaan dan krijg ik nog beltegoed toe.
Iemand nog ideeën?hoe telfort dit op kan lossen of soort gelijke problemen
hebben.
Ik sta op het punt om hier naar die zaak te gaan en deze popiejopies die simkaart op te laten eten.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort prepaid

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@familie laan,

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is en of er daadwerlijk kosten voor de simkaart in rekening zijn gebracht. Het verzenden van een nieuwe simkaart is namelijk een automatisch geregeld proces waarbij u standaard een factuur ontvangt, ook al zijn de kosten kwijtgescholden. Via een privébericht kunt u uw naw-gegevens, e-mailadres en de beide 06-nummers en simkaartnummers aan mij kenbaar maken.

Daphne

familie laan

Ongelezen bericht door familie laan »

krijg net weer een bericht van telfort:(

Dat ik accoord ben gegaan dat ze me die kaart op gingen sturen en dat ik die rekening zou betalen, niet dus he!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@familie laan,

Dank u voor het privébericht. Echter, deze was niet compleet. Graag ontvang ik alsnog uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort waar het om gaat.

Daphne

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@familie laan,

Aan de hand van uw gegevens heb ik de gemaakte notitie van mijn collega kunnen inzien. Omdat de kosten van de simkaart niet konden worden kwijtgescholden, is het beltegoed op 4 december 2010 verhoogd met 20 euro. Als u de kosten van de factuur voldoet staat de balans weer op € 0,00.

Daphne

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Toch heb ik het idee dat het hier wel om een toestel gaat met een simlock. Er zijn in het verleden van LG gelockte telefoons geweest met T-Mobile die wel een andere simkaart pakte maar daarna niet veel meer deden.

Het ging hier om de volgende toestellen van LG: Renoir, Viewty smart en de Arena.

MVG,

Henk

Gesloten