LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Telfort prepay

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nel

"Telfort prepay

Ongelezen bericht door Nel »

Ik heb een prepay aboonnement van Telfort. iedere 6 maanden moet ik mijn beltegoed opwaarderen anders vervalt het.
Nu zit ik met een probleem.
Sinds een maand kan ik niet meer bellen.
Bij elk nummer wat ik intoets, krijg ik de mededeling te horen: u heeft helaas geen toegang tot dit nummer of deze dienst. De verbinding wordt nu verbroken.
Dit is sinds 13 september.
Mijn beltegoed verloopt deze maand, oktober.
Ik heb er geen pincode ingezet en ik heb hem ook niet aan een ander uitgeleend.
Ik heb al contact opgenomen met telfort voia e-mail, maar dat heeft nog niets opgelost.
Nu moet ik deze maand mijn beltegoed opwaarderen, maar ik kan er niet mee bellen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Nel

Gast

Re: "Telfort prepay

Ongelezen bericht door Gast »

Sjaak misschien maar die heeft er 2.

SJ@KIE

Ongelezen bericht door SJ@KIE »

Gewoon Orange nemen, kan je je Geldfort nummer meenemen en blijft je beltegoed onbeperkt geldig, maand na maand na maand, jaar in jaar uit, en je hebt ook nog een beter netwerk en een klantservice die je wel serieus neemt, bovendien kan je met Smart prepaid bellen voor €0.22 cent per minuut.

Het lijkt wel reclame...

Chenoa

Ongelezen bericht door Chenoa »

Beste Sjakie,

Dat is ook reclame!!! Zal ik ook voor Telfort doen!!! Bij telfort bel je gratis naar je VOICEMAIL en krijg je iedere 3e belminuut gratis!!! En de klantenservice is altijd vriendelijk!!!
Voor Nel:
Bij Telfort kan je altijd je beltegoed opwaarderen bij 1244 of door 888 te bellen, ook als je serviceperiode afgelopen is maar na 90 dagen vervalt het mobiele nummer en het beltegoed!!! Dus Waardeer snel op Nel.

Groeten Chenoa.

SJ@KIE

Ongelezen bericht door SJ@KIE »

Een klanten service die helemaal niet reageert is dus niet vriendelijk!!! en als je helemaal niet meer kan bellen, kan je dus ook niet meer gratis naar je voice-mail bellen, bovendien bel je bij Orange goedkoper zonder dat gezeik van op tijd opwaarderen.

Chanoa

Ongelezen bericht door Chanoa »

Ik heb ooit met Orange gebeld en ik moet zeggen ik ben daar niet zo over te spreken, (slechte klantenservice is een van de redenen van opzeggen contract) ook niet over Telfort ben ik te spreken. Heb nu prepay Telfort en het is redelijk, maar die eindeloze discussie van Orange mensen tegen die van Telfort. Laat dat eens onderzoeken door de consumentenbond!!! Jullie hoeven dat niet te doen!!!

Gast

Bestaan er ook pre-paid abonnementen dan? Owwwwwwww!!!! Wist ik nie!

Ik heb zelf een prepaid van Telfort en een Free 20 abonnement bij Orange.

:wink: Moi,

Cees

Ongelezen bericht door Cees »

Is al eens eens onderzocht door de consumentenbond en ORANGE was de grote winnaar en TRILFORT bij de meeste onderdelen slechts 4e of 5e..........

Gast

Kan best zo wezen, maar met mijn Telfort kan ik WEL naar Franrijk smsen en met Orange NIET. (Voor mij heel belangrijk).

:wink: Moi.

Consument

Ongelezen bericht door Consument »

Beste Cees,

Het feit dat je noemt is niet juist. Orange, toen destijds dutctone, heeft bij het laatste onderzoek rond eind april 2003 van de consumentenbond en andere instanties een goed resultaat behaald, maar niet de 1e plaats. wel qua verbinding krijgen en goede klantenservive, maar niet op het gebied van verbinding behouden, geluidskwaliteit, binnendekking en nummerpotabiliteit. Orange eindigde respectievelijk op de volgende plaatsen (en steeds van de 5 operators), 3, 5, 4, 2. Telfort (o2) had de volgende uitslag: 1, 2, 3, 4, T-mobile: 5, 3, 5, 1.
KPN: 5, 4, 2, 3 en Vodafone: 2, 1, 1, 4. Bij een eenvoudige optelsom van Orange kom je uit op 16 (1-1-3-5-4-2) Telfort (klantenservice 5, verbinding krijgen 2): (5-2-1-2-3-4) 17. Vodafone kwam het best uit de test (3-2-2-1-1-4): 13! T-mobile en KPN scoorden het laagst! Dus Orange is niet nummer 1!

Groeten

Wesley

Ongelezen bericht door Wesley »

Mierenn**ker, geen enkele provider garandeert binnendekking en dat kan ook niet, Dutchtone is toen overall winnaar geworden en jou optelsom klopt niet omdat sommige onderdelen zwaarder wegen dan andere.
Sommige mensen krijgen nooit met nummerportatie te maken en juist vaker met de klantenservice.
dUS IN DIT GEVAL IS 1+1 GEEN 2 en kwam o2 er heel beroerd uit.......

??

Ongelezen bericht door ?? »

Orange heeft de 1e plaats geclaimd ja. Maar achteraf bleek dat ze met het aanleveren van een deel van de gegevens de boel belazerd hebben. In gewoon Nederlands: ze hebben dus de klantenservice opgelicht.

Daarnaast is het onderzoek door de consumentenbond in samenspraak emt de providers opgezet. Een van de afspraken daarbij was dat er geen enkele provider met de uitslagen aan de haal zou gaan. En wat doet Orange? Juist, de kluit belazeren door WEL met de uitslagen aan de haal te gaan. Zie daar hoe betrouwbaar deze aanbieder is. Overigens heb ik daar nog een andere ervaring mee: ik krijg nog geld van ze terug van een abo da ze een maand te lang hebben berekend. Dat zou ik terug krijgen. Nog niets gehad. Nu zou ik dus nogmaals met de klantenservice moeten gaan bellen om dat terug te krijgen. Een betaalnummer. Orange is de enige die zijn abonnee's laat betalen voor de klantenservice; bij de rest is het gratis. Daarnaast zijn de tarieven van Orange extreem hoog in vergelijking met Telfort en T-Mobile, die een vergelijkbaar netwerk hebben.

Ten derde weigerde de consumentenbond zelf een winnaar aan te wijzen, omdat de verschillen daarvoor te klein waren.

Conclusie?

??

In gewoon Nederlands: ze hebben dus de klantenservice opgelicht.

Foutje. Moet natuurlijk zijn: ze hebben de consumentenbond opgelicht.[/i]

Consument

Ongelezen bericht door Consument »

ik geef alleen een indicatie!!!
Ik ga niet diep in over de feiten, maar doe dat alleen objectief!
Orange is dus qua kwaliteit van netwerk niet de beste Wat ik o.a. mee wil laten zien = (ORANGE heeft slechte binnendekking, althans slechter dan KPN VODAFONE en TELFORT- niet de beste geluidskwaliteit en niet de beste behouding van de verbinding) KLANTENSERVICE is gegarandeerd wel goed!!!

??

De klantenservice van Orange is idd redelijk goed. Nadat je vijf minuten in de wacht hebt gestaan om iemand aan de lijn te krijgen. En als je het voor lief neemt dat je er voor moet betalen.

Maar je wordt vriendelijk te woord gestaan.

de boskabouter

Ongelezen bericht door de boskabouter »

Je mag dus nooit 1800 met 900 netwerken vergelijken, want een 900 netwerk komt per zendmast 4 keer verder dan 1800 en de 900 mhz frequentie gaat makkelijker door muren etc. heen dus geeft altijd een betere binnendekking,

!!!

Ongelezen bericht door !!! »

Beste boskabouter,

Je kan altijd alle netwerken vergelijken, net zoals je ook appels en peren kunt vergelijken.
Het signaal van GSM 900 is niet vier maal zo sterk als dat van GSM 1800. Het komt wel beter door muren, gebouwen en andere fysieke obstakels heen dan GSM 1800.

Het feit dat Orange, T-mobile en Telfort deze frequentie niet gebruiken, neemt niet weg dat Orange slechter is dan alle andere aanbieders, omdat Orange de hoogste frequentie heeft en gebruik maakt van minder kwalitatiefe aparatuur dan Telfort en T-mobile.

!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!! »

--------------------------------------------------------------------------------

Je mag dus nooit 1800 met 900 netwerken vergelijken, want een 900 netwerk komt per zendmast 4 keer verder dan 1800 en de 900 mhz frequentie gaat makkelijker door muren etc. heen dus geeft altijd een betere binnendekking,

Ik zeg niet dat het signaal 4 keer zo sterk is alleen het komt 4 keer verder.

Jij zou je LTS-zwakstroom eens moeten afmaken.
Telfort, Orange en t-mobile maken gebruik van het 1800 Mhz netwerk en er is er geen die een hogere of lagere frequentie gebruiken.
Ook jou verhaal over het gebruik van "goedkope apparatuur klopt niet.
Er zijn maar een paar grote leveranciers van die apparatuur: Nokia, Nortel, Ericcson en Alcatel en dit wordt door de meeste GSM providers gebruikt.
Dus ook jouw verhaal over KWALITATIEVE mindere apparatuur klopt niet.
En vraag eens aan iemand die er wel verstand van heeft of die jou de "kwadratenwet" eens kan uitleggen die geldt voor alle EM-straling.
Pas als jij je huiswerk goed hebt gedaan mag je je hier weer vertonen slappe ouweh**r..........

Gast

u56jh

Gesloten