LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
white tiger

telfort rekening

Ongelezen bericht door white tiger »

Hallo

ik heb mijn telfort rekening gekregen. Daarop staat dat ik 15 seconde in het buitenland heb gebeld. Dat klopt half. Ik werd gebeld... en ik heb gezegd "duitsland" en toen weer opgehangen. En op mijn rekening stond dat ik hiervoor 5.85 moet betalen, zonder BTW.

Ik vind dit nogal overdreven. 5 euro 85 voor 15 seconde GEBELD WORDEN....

kan dit zo??

xXx white tiger

henkgiezen

Re: telfort rekening

Ongelezen bericht door henkgiezen »

ik denk dat men wellicht je voicemail heeft ingesproken,als je in
het buitenland bent betaal je hier ook voor.

white tiger

nee mijn voicemail hebben ze niet in gesproken... ik heb dat nog na gevraagd....

xXx white tiger

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

zou max 1.30 euro per minuut mogen zijn

white tiger

ik ben vandaag terug geweest naar telfort zelf. Ze zeiden dat ik gebeld was op mijn voicemail en dat ik hierdoor dubbele kosten (die van gebeld worden EN die van dat de voicemail naar mij belt) moet betalen. Maar dan vind ik het nog raar 5 euro 85...

en gister aan de telefoon heeft iemand dit ook voor mij nagerekend (van telfort 1200 nummer) en deze zei ook dat hij het had nagerekend en dat dit wel klopte...

maarja ik ben het er nog steeds niet mee eens maar kan er verder dus niets meer aan doen....

xXx white tiger

Gast

en dat hebben we geweten in de koopgoot...

heb nog pijn in mijn vingers....

Gast

Jammer was wel, dat de omruilactie voor de prepaid zo snel op was!
Ik heb mijn oude prepaid GSM weer terug naar huis moeten nemen.
Ook heb ik helaas geen pc als geschenk meer kunnnen krijgen, maar ik ben toch tevreden met mijn videocamera en samsung. Toch mooi 150 euro verdiend op die 11 dec. 2004

venantius

Gesloten