LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort Sim-lock
Telfort Sim-lock
Rond de 10e van juni heb ik de sim-lock code aangevraagd voor mijn Siemens C25. Ongeveer een anderhalf week later kreeg ik de eerste code. Toen ik de code had ingevoerd probeerde ik een andere netwerk in te doen. Het lukte niet. Telfort klantenservice vertelde mij dat ik een tweede code nodig had. Na bijna 5 maanden te hebben gewacht en diverse keren te hebben gebeld heb ik de code nog niet. Ze hebben me wel verteld dat het op 5 oktober is afgehandeld en dat ik binnen 30 dagen de code zou krijgen maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen.
Re: Telfort Sim-lock
de simlock kan je eruit laten halen bij diverse adressen.de kosten zijn fl:25,- per telefoon.
Re: Telfort Sim-lock
Ik heb een tijd terug ook heel lang moeten wachten voordat ze van Telfort de unlock code toestuurden.
Toen het eindelijk zover was heb ik Telfort moeten bellen om te vragen of ze wilden stoppen met het toesturen van de code. Ik heb een paar dagen achter elkaar steeds dezelfde brief gekregen met de code en daarin stond dan ook vermeld dat de code slechts eenmalig werd verstrekt. Was volgens Telfort een foutje in de computer.
Toen het eindelijk zover was heb ik Telfort moeten bellen om te vragen of ze wilden stoppen met het toesturen van de code. Ik heb een paar dagen achter elkaar steeds dezelfde brief gekregen met de code en daarin stond dan ook vermeld dat de code slechts eenmalig werd verstrekt. Was volgens Telfort een foutje in de computer.
Re: Telfort Sim-lock
Hoi Martijn,
Zelf werk ik op de abo. afdeling van O2.
Voor deze vraag wil ik je graag verzoeken om nog eens met 0800 - 44 44 44 4 te bellen.
En dan vragen of jouw unlock codes wel degelijk zijn aangevraagd...
Is dit NIET het geval kunnen wij jou verder helpen met het unlocken van jouw toestel...
SUCCES...
Zelf werk ik op de abo. afdeling van O2.
Voor deze vraag wil ik je graag verzoeken om nog eens met 0800 - 44 44 44 4 te bellen.
En dan vragen of jouw unlock codes wel degelijk zijn aangevraagd...
Is dit NIET het geval kunnen wij jou verder helpen met het unlocken van jouw toestel...
SUCCES...