LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT stuurt je van kastje naar de muur!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Timon1983

TELFORT stuurt je van kastje naar de muur!

Ongelezen bericht door Timon1983 »

ik wil even mijn probleem bij jullie aankaarten over telfort en ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem: ongeveer 2.5 maand geleden heb ik mijn (pas 3 weken oude telefoon) opgestuurd ter reparatie, na 10 dagen wou ik weten hoe het er voor stond met de reparatie, krijg ik te horen dat mijn telefoon nog helemaal niet is aangekomen, na heel wat heen en weer gebel met de tpg post bleek gewoon dat hij zoek was geraakt na enige tijd nam telfort het probleem op zich en had mij beloofd een nieuw toestel te sturen als zij hem niet weer konden vinden, maar na 2 maand heb ik dus nog steeds geen nieuwe telefoon, maar ik mag wel steeds mijn abonnement betalen en zit strax met een eeuw belminuten, elke week als ik bel wordt er gezegd ja volgende week krijgt u hem thuis nou inmiddels is dit al 2 maand aan de gang en kook ik van woede, ze zijn zo laks!!!! :twisted: hoop dat er mensen zijn met tips of reacties

Groeten Timon Dethmers

Telfort

Re: TELFORT stuurt je van kastje naar de muur!

Ongelezen bericht door Telfort »

Beste Timon,

Ik begrijp dus uit jouw verhaal dat het toestel nooit is afgeleverd door TPG Post.
Telfort zal opzich een onderzoek starten bij TPG Post om het toestel weer terug te krijgen.
Mocht dit niet lukken dat zult je eventueel een nieuw toestel van hun kunnen verwachten. Houd er wel rekening mee dat dit ongeveer 6 weken dan duren.

Wat betreft jou abo.kosten.
Ik adviseer je een brief (onder vermelding van 06 nummer) te schrijven naar de afdl. CR van Telfort.

Hier het adres:

Telfort b.v.
t.a.v. CR
Antwoordnummer 574
1100 VD Amsterdam

Ik wens je veel succes.

joppes

Ongelezen bericht door joppes »

Heb 27 April Motorola C300 ontvangen van Telfort.
Toestel bleek dead on arrival.Na veel gebel en een mailtje bleek dat ik het toestel ter reparatie aan moest bieden.Natuurlijk van de gekke als een nieuw toestel niet werkt,dus verzocht ik om een nieuw toestel.
Nou vergeet het maar.Het enige wat de z.g. klantenservice uit hun strot krijgen is " Helaas kunnen wij niets voor U doen"
Als je een brief stuurt is het bij Telfort standaard dat je al binnen 30 !!!! dagen antwoord krijgt.
Al met al veel geld kwijt aan het weer op moeten waarderen van Prepaid toestel,belminuten van abo Telfort verlopen en veel ergernis.
Iets voor Kassa dunkt me,kan weer zo'n mooie manager komen vertellen dat het nu veel beter gaat met hun service en dat alle klachten naar tevredenheid zullen worden opgelost(maar niet heus)

piraatje

Ongelezen bericht door piraatje »

onlangs contract verlengd vij Vodafoon. Kreeg er een nokia bij, bleek het ook niet te doen. contact opgenomen met de klanten service en die hebben een omruilorder geplaatst. Twee dagen later kwam een koerier de kapotte telefoon halen en kreeg ik als ruil eentje die het perfect doet! :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kreeg er 2 :D

Gast

Nou zò erg is het niet toch?

Gast

als je er 2 krijgt niet nee.

Gesloten