LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
??

Re: telfort

Ongelezen bericht door ?? »

Boswachter: uw problemen hadden voorkomen kunnen worden, indien u zichzelf van te voren had geinformeerd over de procedures ed via Telfort en een winkel.

Een Postbank telefoon is geen gewone prepaidkaart. Dat hebben zowel de Postbank als Telfort ook nooit onder stoelen of banken gestoken.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Overigens: het verwijderen van de SIMlock verandert niets aan de SIMkaart zelf, alleen aan het toestel. En dat een toestel een week weg is omdat het toestel langs minder legale weg van zijn SIMlock wordt ontdaan ... tja.

road

Ongelezen bericht door road »

Zijn er in verband met de administratieve malaise bij O2/Telfort nog meer mensen die wachten op een slotnota?

Ik wacht inmiddels al sinds juli 2002 op deze nota en heb hiervoor al 8 keer contact met de klantenservice gehad. elkens wordt mij verteld dat het probleem bekend is en dat ik binnen 6 weken de slotnota zal ontvangen. Inmiddels dus nog steeds niet.

Heeft iemand een suggestie voor hardere maatregelen, want continue begrip tonen voor de problemen bij O2/Telfort helpt blijkbaar niet?

PS: Paultje, wachttijden van 45 minuten zijn echt geen uitzondering, laat staan het: ik zoek het even voor u uit en ben zo terug (15 minuten later). Ik heb bewondering voor de effort die zij er op dat moment instoppen, maar een beetje voortgangrapportage misschien?

Gesloten