LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
angelique

telfort

Ongelezen bericht door angelique »

Afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd. Ik had nog een oud abonnement uit het 'guldentijdperk'. Ik ben er op achteruitgegaan, omdat het nu met de euro natuurlijk duurder is en wat las ik net....dat ik mijn belminuten niet meer mee mag nemen!! Ik ben sinds 5 jaar klant bij telfort en heb nog nooit problemen gehad, ben zeer tevreden, maar dit vind ik toch wel erg laag. Doordat ik 6 weken op vakantie ben geweest en toen niet gebeld heb, heb ik namelijk nog 166 minuten over, omgerekend zo'n € 18,00. Hier heb ik al voor betaald, dan kunnen ze het toch niet zo maar inhouden! Weet iemand hoe dit zit en hoe ik hier bezwaar tegen kan maken op een of andere manier?

call me now

Re: telfort

Ongelezen bericht door call me now »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

NIET MEER BELLEN!!!!

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Wat dacht je van de klantenservice!
0800-44444444
of vanaf je mobiel 1200

angelique

En wat dacht jij van wachttijden van 45 minuten???? alsof dat niets kost! En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn.....dan weten ze net zoveel als ik....niets dus. Via de e-mail wordt ook niet gereageerd.

Paultje

Het nummer van klantenservice is gratis!!!
0800 nummer begrijpie

angelique

ok, dan is het gratis, en dan? Dan hang ik alsnog 45 minuten aan de telefoon voor niets. Maar je wijkt van het onderwerp af, want hier ging het niet over. :x

Paultje

Ik wijk niet af!
Ik geef alleen maar advies op jou probleem!
En 45 min wachttijd is een beetje overdreven!

angelique

hoe kan je dat nou weten als je er zelf niet bij ben????
en dan nog....als ik toch 4,5 jaar geen klachten heb gehad ga ik toch niet lopen overdrijven over 1 klacht! 45 minuten is 45 minuten.

Het is toch niet zo dat ik alleen maar klaag!
Ik heb namelijk wel m'n nieuwe sim-kaart vandaag al gehad, terwijl ik die zaterdag besteld had.

Ik vind het alleen onzin dat als je je abb. verlengt je die belminuten niet mee mag nemen, aangezien je er wel voor betaald heb

afgesloten nu hoor :)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Op dat punt geef ik je wel gelijk!

Ageeth

Ongelezen bericht door Ageeth »

:evil:
Jullie kunnen Telfort nu wel regelrecht de hemel inprijzen maar ik heb nog nooit zo'n rare club meegemaakt dan zij! Niet te geloven. Door hun gedrag naar mij toe heeft het ze al meerdere klanten gekost.
Ik gebruik Telfort alleen als nood. Ik bel zelf met KPN en dat bevalt tien keer beter. Toen ik laatst mijn beltegoed van Telfort wilde opwaarderen hadden ze een storing en is, onterecht, dubbel afgeschreven. Nu moet je niet denken dat je dat terug krijgt hoor! Je wordt van het kasje naar de muur gestuurd en als het voor hen is afgewikkeld heb je je daar maar bij neer te leggen. Hoe wordt men slapend rijk! Ik heb nog nooit zulke ongeïnteresseerde en onpersoonlijke mensen meegemaakt als de mensen van de klantenservice. Ze laten je brieven schrijven, bellen (waarbij je net als Angelique tijden aan het lijntje wordt gehouden en dit keer is het niet gratis!) en het helpt je allemaal niet.
Voor mij is Telfort helemaal afgebrand en als dank daarvoor geef ik ze de koude douche!

Paultje

Beste Ageeth,

Ik prijs Telfort helemaal de hemel niet in! Telfort heeft zoals iedere onderneming wel fouten en problemen, dat moet niet ontkent worden! Voor ieder geldt natuurlijk dat iedereen andere ervaringen heeft met de telecomaanbieders. Ik ben juist zeer tevreden over Telfort. Alleen 1 keer een probleem gehad en werd naar mijn mening goed opgelost! Alhoewel de klantenservice heeft wel veel ongeïnteresseerde mensen. Na 4 telefoontjes van totaal 1 uur, ongeveer 10 a 15 min. wachttijd per gesprek, is mijn probleem goed opgelost. Dat is het enigste! Telfort is nu steeds beter op weg, moest je bij O2 kijken, dat was echt slecht. Mijn probleem was tijdens het O2 tijdperk.

angelique

Dat is dus iets wat ik ook raar vind.....ik heb gisteren m'n nieuwe sim-kaart ontvangen van telfort en......het is nog een sim-kaart waar O2 opstaat! Vaag :?

Gast

Natuurlijk moet je niet accepteren. Old fashioned. Out of style.

Paultje

Ik zou die sim gewoon in je toestel stoppen! Wat maakt het nou uit dat er O2 op staat??? Alsof er ***** op staat, zolang je maar kan bellen, sms-en en zo! Hij doet het toch???

Streep anders O2 door en schrijf er zelf Telfort onder!

angelique

Paul, je moet wel een beetje lief doen hoor voor me! :P Hij zit er ook in hoor, maar vond t zo raar :?

Gast

Nou als ie dan ook nog werkt, lekker laten zitten dan. Zwarte Piet.

sanne.ruitenbeek

Ongelezen bericht door sanne.ruitenbeek »

Ik zag hier op de site van Radar dat er vorig jaar een uitzending is geweest over de chaos in de administratie bij Telfort.

Sinds vorig jaar is er kennelijk geen enkele verbetering in gekomen. Men is verbaasd omdat ik nog aangesloten ben. Er staan namelijk nog een aantal rekeningen open. Dit geeft al aan hoe georganiseert het bij Telfort is.

Nu, meer dan een jaar geleden ontving ik een aanmaning van 7 (volgens Telfort) openstaande facturen uit 2001/2002. Ik had afschriften waaruit bleek dat ik minstens 4 van deze al had betaald en deze heb ik dus naar Telfort gefaxd en gevraagd om een nieuwe rekening. Niets dus. Ik nog gebeld en ze waren inderdaad in behandeling genomen en dus ontvangen.
Nu, bijna weer een jaar later, en na heel veel communicatie van mijn kant zit er voor de tweede keer in deze zaak een deurwaarder op mijn dak. Om alle 7 "openstaande" facturen te incasseren.

Ik heb aangetoond dat ik heb betaald en gevraagd om een nieuw overzicht. Ik heb dit ondanks al mijn pogingen nooit ontvangen.

Volgens de betreffende deurwaarder zijn er 1000-en gevallen meer. En ligt het echt niet aan de klant maar aan de administatie.

Ik wordt hier behoorlijk kwaad van; waarom ben ik, en met mij velen, zo de dupe van hun slechte administratie?

Reageer!

Paultje

Telfort heeft er inderdaad een zooitje van gemaakt, vooral tijdens het O2 tijdeperk, nu worden alle problemen beetje bij beetje opgelost en de klachten zijn in mindere mate! T-Mobile is het telecombedrijf met de meeste klachten! 3 uitzendingen achterelkaar het bedrijf met de meeste klachten van heel NL. Hiermee wil ik natturlijk niet zeggen dat er bij telfort geen problemen zijn of de administratie niet in orde is.

Laatst de klantenservice gebeld... en gelijk goed geholpen! Notaklacht gemaakt en na een week teruggebeld en ik zou het geld op de volgende factuur terug krijgen en is ook gebeurd ook.

Als je vriendelijk blijft en alles goed duidelijk uitlegt bij de klantenservice, dan kom je er wel.

de boswachter

Ongelezen bericht door de boswachter »

ook ik heb niet al te goede ervaringen met telfort en ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. al zou dat wel zo moeten zijn natuurlijk

een paar jaar geleden heb ik een telefoon gekregen van de postbank. die is toen veelvuldig in radar geweest omdat ie niet te activeren was. daar had ik gelukkig geen problemen mee.
bij mij begon de ellende toen ik ging samenwonen en samen met mijn vriend besloot om 1 gezamenlijke rekening te nemen bij Rabobank. Mijn postbankrekening heb ik voor bepaalde doeleinden nog even aangehouden maar toen dat niet meer nodig was heb ik hem opgezegd.
en op een kwade dag was mijn beltegoed op. geen probleem dacht ik, dan haal ik wel even een belkaart. (vroeger ging dat automatisch via de girofoon van de postbank maar dat kon nu immers niet meer).
maar als ik het betreffende nummer belde werd ik direct doorverbonden naar de postbank. grumpffff. dus dan maar de simlock verwijderen. geen probleem want meer dan een jaar oud......... toch?? nee dus. het toestel kent de imei code gewoon niet. jammer??? ja nogal want toen moest ik er meer naar een winkel waar ze dat voor mij wilden doen maar dat kost wel 10 euro. tja, moest toch maar gebeuren. ben mijn telefoon een week kwijt geweest omdat ze het niet voor elkaar kregen, schijnt nogal goed (lees te goed) beveiligd te zijn. maar uiteindelijk, na een week, was mijn telefoon sim lock vrij. joepie??? nee!!!! de sim kaart die er in zat was nog steeds gerelateerd aan de postbank dus moest ik ook nog een nieuwe sim kaart kopen. ik had al een belkaart t.w.v. 20 euro van telfort, dus wat doe je dan??? dan koop je een sim kaart van de telfort. stom stom stom stom stom.
de sim kaart kost ook 20 euro en daarvoor kreeg ik 10 euro beltegoed en 60 sms-jes. die beltegoed had ik snel genoeg te pakken maar na drie telefoontjes van gemiddeld tien minuten per keer, 35 cent per minuut heb ik het opgegeven wat betreft de sms-jes. die ben ik inmiddels al lang kwijt aan het belbedrag................
ik heb nog wel ter vergoeding 5 euro extra beltegoed gekregen omdat ze me steeds zolang in de wacht hebben gezet, maar zoals gezegd, nog geen 1 sms-je
ben niet boos, wel heeeeeeeeeeeeeel verdrietig..................

debel

Ongelezen bericht door debel »

Antwoord aan Angelique; Dien een klacht in bij Telfort. Blijft die zonder reaktie, meld de klacht dan aan de Opta. Succes.

Gesloten