ik heb 1 maand geleden op de site van telfort een actie gezien waarbij je een abonnement afsluit voor 2 jaar en daarbij gratis een computer krijgt (op het plaatje zag je een volledige computer!!). Dit leek me een leuk idee. Had ik dit maar nooit gedaan!
Ik kreeg thuis een afhaalbericht van de tpg. Ik ben op 7 oktober naar het postkantoor gegaan om de spullen op te halen. Toen ik thuis kwam zag ik dat er geen beeldscherm bij zat en dat de telefoon en sim-kaart ook ontbreekten.
Ik heb direct een mailtje gestuurd naar Telfort. Ook ben ik naar het postkantoor geweest.
Telfort heeft me een mailtje teruggestuurd. Na onderzoek van Telfort zelf!!!! bleek dus dat er al vanaf de 5e van oktober (toen had ik de spullen dus nog niet opgehaald en dit bewijsje heb ik nog) met de telefoon was gebeld. En dit wel 43 keer en naar het buitenland. Onder andere naar Marokko, Spanje, Engeland enz. Telfort heeft zelf erkend dat ik het dus nooit geweest kan zijn.
Toch haalt Telfort het in z'n hoofd om mij een specificatie en een rekening te sturen van 214 euro!!! Ook vermelden ze er doodleuk bij dat het geld 23 oktober van mijn rekening wordt afgeschreven.
Daarbij komt dat ik nooit een beeldscherm heb ontvangen! Het blijkt nu dus dat een beeldscherm niet bij de actie hoort. Ik vind dat ze dit dus NOOIT op het plaatje hadden moeten plaatsen. Dit is oplichterij!
Telfort heeft me de 14e een tweede telefoon toegestuurd. Het is vandaag de 21e!!! en nog steeds heb ik geen telefoon mogen zien. Zelfs het afhaalbericht heb ik niet ontvangen.