Hallo!
Ik heb telefoon 2 jarige abonament bij Telfort afgesloten in 2007.In december dit jaarheb ik rekening ontvangen voor 69.04 euro.
Ik was ongeveer een week tel laat met de betaling en vervolgens werd ik plat gebeld van Telfort met heringenging.Op zicht niks mis mee.Ik had de mogelijkheid in eerste instantie alleen de helft op het moment te betalen.Nadat had ik de helft van de rekening al betaald had ik vervolgens contact met de klanten service opgenomen dat over 2-3 dagen zal ik de rest op hun rekening storten.Vervogens ze hebben mijn nummer geblokkeerd.Toen had ik de rest van 69.04 betaald heb ik weer contact met hun opgenomen en ze hadden mij blokkade afgehaald.Toen dacht ik dat was alles opgelost, maar helaas had ik het mis.Op 1701/09 krijg ik factuur met datum van 16/01/09 waarin staat dat ik ben de bedrag van 45.59 schuldig voor de periode van 31/12/08 t/m 10/01/09 met verval datum van 13/01/09.Op de volgende bladzijde
staat aangegeven dat deze bedrag moet ik vóór 23/01/09
moet ik overmaken.!?
Op 19/01/09 wou ik contact met hun op te nemen, maar helaas .....mijn nummer werd weer geblokkeerd.Toen ben ik naar de winkel gegaan waar mijn abenoment
heb afgesloten, maar ze konden mij niet helpen.Hun antwoord was
dat ze kunnen niets doen als over prive gegevens gaat.b.v. rekening .Dat vond ik ook heel vreemd,want als je abonament wilt afsluiten in de winkel hebben ze toch je prive gegevens nodig :als je naam ,woonadres enz.!?Maar ik had geen enkele medewerking van hun.Dus heb ik besloten weer te gaan bellen met de klanten service.Na meer dan half uur werd opgenomen.Ik heb mijn verhaal verteld en toen werd ik van afdeling Facturen naar de Help desc doorverbonden.Na nog half uur werd uiteindelijk opgenomenToen heb ik weer mijn verhaal verteld en heb ik vraag gesteld waarom werd mijn nummer geblokkerd zonder waarschuwen en waarom krijg ik rekening voor 10 dagen nadat mijn abonament betaal ik per maand
en waarom de heb ik drie verschillende datum op een dezelfde brief
werd ik zonder enkele pardon uitgescholden dat er is geen tijd met mij te spreken en dat
hartstike druk is en vervolgens werd de telefoon opgehangen.Vandaag heb ik weer contact met klanten service opgenomen ,maar hun antwoord
was dat mijn tel.nummer blijft geblokkeerd tot ik de bovenstaande bedrag niet overmaakt en dan pas zou ik mijn nummer kunnen gebruiken.Plus als ik blijf niet betalen wordt 12.50 in rekening gebracht.!?Wat moet ik doen met zó slecht provaider en service?
Met vriendelijke groet,
Nadia123
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort
Re: telfort
Het spijt me te zeggen, maar volgens mij heb je er zelf een beetje een potje van gemaakt.
Een halve rekening overmaken naar bedrijven is nooit handig, gegarandeerd dat dat mis gaat.
En winkels zijn nooit verantwoordelijk voor facturen van klanten, dat zijn dingen die je toch echt zelf zult moeten regelen.
Een halve rekening overmaken naar bedrijven is nooit handig, gegarandeerd dat dat mis gaat.
En winkels zijn nooit verantwoordelijk voor facturen van klanten, dat zijn dingen die je toch echt zelf zult moeten regelen.