LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sandra56

TELFORT!!!!!

Ongelezen bericht door sandra56 »

Vraag;

zijn er TELFORT klanten met een mobielabonnement die op dit moment niet weten als hun bel/smsbundel voor deze maand al door TELFORT is bijgeschreven en/of wat ze deze maand moeten betalen en/of ze zich kunnen inloggen op de TELFORT side om hun factuur te bekijken?
Reacties graag.

moniek2801

Re: TELFORT!!!!!

Ongelezen bericht door moniek2801 »

Hallo Sandra!

Ik wil wel graag reageren omdat ik zelf mijn neus vol heb van Telfort!
Ik heb vorig jaar, op 9 mei 2009 een mobiel telefoonabonnement bij Telfort afgesloten, juist speciaal bij Telfort omdat zij op dat moment de ENIGE provider in NL waren welke sms-en naar buitenlandse nummer binnen een sms-bundel aanboden.
Alvorens ik dit af heb gesloten, heb ik zeker 3x met de klantenservice en de afdeling verkoop gebeld om te verifiëren of dit ook echt zo was. Dit werd mij telkens bevestigd.

De ENIGE reden dat ik dit met Telfort heb afgesloten is dat mijn mobiele telefoonkosten bij mijn andere provider Vodafone zo hoog waren door het bellen en sms-en met Oostenrijk. Het abonnement bij Vodafone liep daarnaast gewoon door t/m einde contract, december 2009.

Tot mijn grote schrik zag ik echter onlangs op de website van Telfort een mededeling dat sms-en naar buitenlandse nummers niet in de smsbundel zaten.
Derhalve heb ik contact opgenomen met de klantenservice.
Zij vertelde me doodleuk dat dit nooit binnen de smsbundel heeft gezeten en dat ik maar een klacht moest schrijven naar de klantenservice.

Ik weet echter zo 200% zeker dat zij mij vorig jaar dat verzekerd hebben. Dit stond ook zo aangeboden op hun website. HOE ZOU IK DAAR ANDERS OP GEKOMEN ZIJN??? Ik vind het schandalig dat dit zomaar gewijzigd kan worden zonder de klant te informeren en hen dan de keuze te laten. Telfort sleutelt te pas en te onpas aan een contract en de klant moet dit maar accepteren??
Ik zou dat abonnement NOOIT hebben afgesloten als dat niet die speciale aanbieding was geweest want ik had al een duur en goed abonnement bij Vodafone.

De enige conclusie die ik op dit moment kan trekken is ofwel Telfort is de firma list en bedrog ofwel een stelletje zeer onkundige medewerkers van de klantenservice c.q. afdeling verkoop hebben mij vorig jaar onder valse voorwendselen als klant weten binnen te halen. Heel triest dat ik daar nu pas achter ben gekomen door stom toeval.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Sandra56

Telfort hanteert vaste factuurperiodes.

Wat is een factuurperiode?
Op deze datum ontvangt u iedere maand uw nieuwe belminuten (en sms-berichten als u een smsbundel heeft). De factuurperiode start altijd op een vaste dag en bestaat altijd uit een maand.

Afgelopen vrijdag heb ik uw factuurperiode aan u kenbaar gemaakt via een privébericht op ons eigen forum.

Daphne

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@moniek2801

Bij nieuwe abonnementen en verlengingen vanaf 1 augustus 2009 worden sms’jes naar buitenlandse nummers niet met de sms-bundel verrekend. Klanten met een abonnement dat is aangesloten vanaf deze datum, betalen voor een sms naar internationale nummers het tarief voor een sms buiten de bundel. Dit geldt voor zowel particuliere als zakelijke klanten.

Op de website stond voorheen dat sms’en naar buitenlandse nummers met de sms-bundel verrekend wordt.

In de Algemene Voorwaarden vanaf april 2008, staat al dat de sms-bundel niet te gebruiken is voor sms’en in en naar het buitenland en dat hier afwijkende tarieven voor gelden. Zie artikel 14.11 van de Algemene Voorwaarden.

Daphne

sandra56

Telfort webcare schreef:@Sandra56

Telfort hanteert vaste factuurperiodes.

Wat is een factuurperiode?
Op deze datum ontvangt u iedere maand uw nieuwe belminuten (en sms-berichten als u een smsbundel heeft). De factuurperiode start altijd op een vaste dag en bestaat altijd uit een maand.

Afgelopen vrijdag heb ik uw factuurperiode aan u kenbaar gemaakt via een privébericht op ons eigen forum.

Daphne
@Daphne

Wat is een factuurperiode? :?: :?:
Afgelopen vrijdag heb jij op het forum helemaal niets kenbaar gemaakt wat ik als klant van telfort wilde weten, beste Daphne!
Buitendien heb ik voor het eerst op de forum van telfort geprobeert mijn vraag/klacht kenbaar te maken nadat het mij via MIJN TELFORT niet is gelukt en ik ook geen enkele reactie van telfort kreeg op mijn gezonden emails.

Wel nu;

Vanaf het begin van mijn abonnement eind februari 2009 ontvang ik mijn belmin/smsbundel op de 5e van de maand, daarvoor kreeg ik soms een smsbericht van telfort.
Het is vaak voorgekomen dat ik op een andere datum mijn belmin/smsbundel ontvang en dat het te betalen bedrag op een eerdere of latere datum van mijn bankrekening door telfort wordt afgeschreven zonder dat ik als klant van te voren een melding daarvoor krijgt van telfort.
Begin van dit jaar b.v. heb ik mijn belmin/smsbundel zelf op de 24e van de maand pas ontvangen, maar op de 15e was er al een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven!

Het is vandaag 14 juni en ik heb al vanaf 6 juni meerdere emailberichten naar telfort gestuurd omdat ik niet weet als mijn belmin/smsbundel die ik in mei al heb betaald, is bij geschreven!!!!!
Vier dagen later werd er door verschillende mederwerkers op mijn emails gereageerd en ik begrijp niks van al die reacties want de één zegt zo, de ander zus!

Gewoonlijk krijg ik al dan niet een smsbericht van telfort met mededeling van het te betalen bedrag en de datum wanneer die zal worden afgeschreven van mijn bankrekening en dat ik mijn factuur op de site kan bekijken, zelfs dat heb ik nog steeds niet ontvangen, terwijl ik mij daarvoor op de site heb aangemeld!

Als ik mij vervolgens op mijn telfort heb ingelogt(als dat mogelijk is)en mijn factuur wilt inzien kan dat niet, want het factuur staat simpelweg niet op dat moment op de site!
Ik moet dan altijd eerst een paar emailberichten naar telfort sturen, die dan door verschillende medewerkers wordt beantwoord, waardoor ik verschillende reacties krijgt waar ik geen knoop aan kan vast binden.

Al met al; telfort rommeld alleen maar raak door, is het niet met mijn belminuten, dan wel met boven genoemde zaken!
Ik heb het helemaal gehad met telfort en ik zal opgelucht adem halen als ik zo snel mogelijk van dit list en bedrog bedrijf af zal zijn!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@Sandra56

Afgelopen vrijdag heb ik in een privébericht aangegeven dat uw factuurperiode, ookwel rekeningperiode genoemd, loopt van de eerste van de maand tot aan het einde van de maand. U gaf in een reactie aan dat mijn informatie niet klopte, waarop ik u heb doorverwezen naar onze telefonische klantenservice.

De datum waarop uw factuur wordt opgemaakt is inderdaad rond de 5de van de maand. Het opmaken van een factuur en het toekennen van belminuten en sms-berichten is niet hetzelfde.

Vanaf het begin van uw Overeenkomst met Telfort tot aan heden hebben wij uw factuurperiode niet gewijzigd.

Op dit moment kunt u inderdaad de facturen online niet inzien vanwege werkzaamheden aan Mijn Telfort. Dit staat ook op onze website aangegeven.

Wij weten dat het niet kunnen inzien van facturen vervelend is en om die reden bieden wij de mogelijkheid om eenmalig kosteloos een factuur op te vragen. Als u hiervan gebruik wilt maken, kunt u dat aan mij kenbaar maken.

Graag ontvang ik ook via een privébericht op ons forum alle incidentnummers van de door u verzonden e-mails.

Daphne

sandra56

Telfort webcare schreef:@Sandra56

Afgelopen vrijdag heb ik in een privébericht aangegeven dat uw factuurperiode, ookwel rekeningperiode genoemd, loopt van de eerste van de maand tot aan het einde van de maand. U gaf in een reactie aan dat mijn informatie niet klopte, waarop ik u heb doorverwezen naar onze telefonische klantenservice.

De datum waarop uw factuur wordt opgemaakt is inderdaad rond de 5de van de maand. Het opmaken van een factuur en het toekennen van belminuten en sms-berichten is niet hetzelfde.

Vanaf het begin van uw Overeenkomst met Telfort tot aan heden hebben wij uw factuurperiode niet gewijzigd.

Op dit moment kunt u inderdaad de facturen online niet inzien vanwege werkzaamheden aan Mijn Telfort. Dit staat ook op onze website aangegeven.

Wij weten dat het niet kunnen inzien van facturen vervelend is en om die reden bieden wij de mogelijkheid om eenmalig kosteloos een factuur op te vragen. Als u hiervan gebruik wilt maken, kunt u dat aan mij kenbaar maken.

Graag ontvang ik ook via een privébericht op ons forum alle incidentnummers van de door u verzonden e-mails.

Daphne
Beste daphne,

Jouw informatie klopt inderdaad niet.
Anders had ik al op 1 juni jl zoniet 5 juni jl al geweten als mijn belmin/smsbundel waarvoor ik in mei jl hebt betaald, al bij was gechreven!
Je denk toch niet dat ik mezelf nodeloos op nog meer hoge kosten ga jagen door met één van jullie onbekwame telfortmedewerkers daar 20 minuten, zoniet 30 minuten aan de telefoon(0900nummer)hangen om mij als klant vervolgens van alles wijs te maken zonder dat er een oplossing komt?
Neen, daarvoor heb ik die abonnement niet voor.

Kan je mij dan uitleggen waarom het opmaken en toekennen van belmin/smsbundel niet het zelfde is?????

Jij kan hier proberen telfort(list en bedrogbedrijf)hier te verdedigen om zo jouw baan te kunnen behouden, maar ik kan bewijzen dat telfort zich menig malen niet aan het contractovereenkomst houdt, maar dat telfort dat wel van de klant verwacht.
Zo werkt dat echt niet!

En als ik een bericht via de website probeer te versturen lukt dat ook niet.

Jullie weten donders goed hoe vervelend ik het als klant vindt om mijn factuur niet te kunnen inzien ja!
Dit is namelijk niet de eerste keer, bijna iedere maand heb ik dit probleem met telfort!
Ik moet dan eerst een paar emailberichten naar telfort sturen en bedreigen dat telfort niet aan mijn bankrekening komt voordat ik mijn factuur kan inzien.
Als ik dan een beetje geluk heb, kan ik pas na twee of drie dagen mijn factuur inzien!
In dit geval moet ik dan eerst aangeven dat ik kosteloos een factuur wilt ontvangen!
Waar zijn jullie daar bij telfort mee bezig vraag ik mij als klant af!
Bij deze wil ik wel kosteloos mijn factuur van juni 2010 ontvangen, ja!
En ook deze keer zal ik er weer voor zorgen dat tefort niet aan mijn bankrekening komt zolang ik mijn factuur van deze maand(juni)heb ontvangen en/of ik het factuur naar tevredenheid heb kunnen inzien.

Bel/smsbundel en Factuur inzien [Incident: 100608-000001]‏
FW: Bel/smsbundel en Factuur inzien [Incident: 100609-000083]‏
FW: Bel/smsbundel en Factuur inzien [Incident: 100609-000084]‏
Laatst gewijzigd door sandra56 op 14 jun 2010 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

sandra56

vogels schreef:
sandra56 schreef:Vraag;

zijn er TELFORT klanten met een mobielabonnement die op dit moment niet weten als hun bel/smsbundel voor deze maand al door TELFORT is bijgeschreven en/of wat ze deze maand moeten betalen en/of ze zich kunnen inloggen op de TELFORT side om hun factuur te bekijken?
Reacties graag.
Hoeveel topics over hetzelfde ga je nog openen??????

Je hebt mazzel dat ik niet bij Telfort klantenservice werk, want je zou van mij geen enkele reactie meer krijgen door je agressieve toon! Verder valt het mij op dat je met veel bedrijven overhoop ligt c.q. overhoop hebt gelegen. En dat ligt allemaal aan die bedrijven? Zou het eens bij mezelf zoeken als ik jou was.
@vogel

Als ik het nodig vind doe ik mijn beklaag hier omdat de site daarvoor bedoeld is, of niet vogel????
Ik zit niet op jouw reactie te wachten vogel en als jij mijn toon agressief vindt, heb jij een probleem!
Waarom denk je dat iedereen hier over die bedrijven klagen op de site???

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@sandra56

Het is duidelijk dat wij niet op één lijn liggen. Er wordt telefonisch contact met u gelegd om de situatie toe te lichten.

Daphne

sandra56

Telfort webcare schreef:@sandra56

Het is duidelijk dat wij niet op één lijn liggen. Er wordt telefonisch contact met u gelegd om de situatie toe te lichten.

Daphne
Nee, natuurlijk niet!
Ik wacht het alllemaal af

Bedankt
Laatst gewijzigd door sandra56 op 14 jun 2010 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.

sandra56

vogels schreef:
Als ik het nodig vind doe ik mijn beklaag hier omdat de site daarvoor bedoeld is
Oh ja???? Jee, da's nieuw voor mij, wist niet dat het een klaag/zeurforum was.
Ik zit niet op jouw reactie te wachten vogel
Dit is een openbaar forum, als je niet tegen kritiek kunt moet je het niet hier plaatsen.

Ik kan best wel tegen kritiek hoor, maak je daar maar niet zo druk om, vogel!

bolknak

Ongelezen bericht door bolknak »

Er zijn hier een hoop vreemde vogels, Sandra :D

sandra56

bolknak schreef:Er zijn hier een hoop vreemde vogels, Sandra :D
:lol: :lol: :lol: I Know! :lol: :lol: :lol:
Daarom maak ik mij helemaal niet druk hoor!

Gesloten