Na stuk of 6x gebelt te hebben met de klantenservice van Telfort en elke 10 minuten in de wacht worden gezet probeer ik het hier maar.
Na 23 Augustus van een fijne vakantie terug te zijn gekomen heb ik gebelt met de klantenservice omdat mijn abonnement tijdens mijn vakantie was afgesloten.
Via de telefoon was verteld dat mijn abonnement was afgesloten wegens hoge kosten.. Na de Telfort medewerker verder geïnformeerd te hebben over de stand van zaken vertelde hij mij dat mijn rekening was opgelopen tot 1600 wegens internetverbruik in het buitenland.
Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren op Mijn Telfort staat toch duidelijk dat ''U kunt de limiet op elk gewenst moment uit- en aanzetten. Als u de limiet uit- en weer aanzet, dan kunt u vanaf dat moment weer € 59,50 aan data verbruiken in EU landen. '
Hoe heeft mijn rekening dan kunnen oplopen tot 1600 euro?
Ik heb toch niets voor niets zo een limiet?, ik ben &%&%&% pas 18 wordt bijna 19 jaar waar moet ik dat geld ophoesten als ik toch nog moet betalen?.
Dit is DIEFSTAL heb er geen andere woorden voor.
Wat kan ik het best doen?, Juridische stappen ondernemen naar een vakbond gaan?
graag u hulp nodig!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort !
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort !
@Husayins
Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is en waar het eventueel mis is gegaan (met het waarschijnlijk uitzetten van het datalimiet). In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is en waar het eventueel mis is gegaan (met het waarschijnlijk uitzetten van het datalimiet). In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Re: Telfort !
net gebelt door een telfort medewerker hij heeft mijn verteld dat ik die torenhogen rekening niet hoef te betalen en alleen voor mijn maandelijkse kosten moet betalen nu nog wachten of ze zich aan hun woord houden.