LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Vast bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
geomannetje

Telfort Vast bellen

Ongelezen bericht door geomannetje »

Begin van dit jaar ontdekt dat ik niet meer bij mijn Telfort webmail kon komen. Ook miste ik al een aantal facturen. Navraag bij Telfort leerde uiteindelijk dat mijn account om onbekende redenen was verdwenen, maar zou worden hersteld. Na het herstel kon ik weer bij mijn webmail van Telfort en zo ook bij mijn facturen en gespreksspecificaties. En wat blijkt: er is een aantal maanden niet gefactureerd, ondanks dat er gesprekken zijn gevoerd. Daarnaast zie ik in de gespreksspecificaties dat mijn tarief is veranderd. Betaalde ik € 0,042 cent per gesprek. Nu zag ik gesprekken die een veelvoud kostten! Uitleg van Telfort is dat ze mijn account hebben kunnen herstellen, maar dat het technisch helaas onmogelijk is om dit onder de oude voorwaarden te doen. Ik betaal dus nu €0,09 cent starttarief en €0,09 cent per minuut en dit alles buiten mijn schuld om. Uit coulance willen ze me nu tegemoet komen door de hoge gesprekskosten te vergoeden en daarnaast 6 maanden onbeperkt bellen voor €2,50 per maand. Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord. Daarnaast vind ik de uitleg van Telfort "dat het technisch niet mogelijk is" grote onzin. Er is niets technisch aan, maar louter administratief. Een kwestie van het aanpassen van een aantal parameters in een bestaand profiel. Het is net als een overstap bij gas en elektriciteit...

Edrick

Re: Telfort Vast bellen

Ongelezen bericht door Edrick »

Prima. Goed dat je dat even laat weten.

Slobberbone

Re: Telfort Vast bellen

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Toch lijkt mij goed aanbod van Telfort.

Gesloten