LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort vaste telefoon blokkade

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mrneus

Telfort vaste telefoon blokkade

Ongelezen bericht door mrneus »

Ben ik afgelopen avond lekker aan het bellen met m`n vriendin (op dr mobiel). Wordt de verbinding spontaan verbroken, ik dacht eerst dat het een storing betrof waardoor de verbinding geen stand hield.

Ik belde haar verder met m`n mobiel (want je moet toch wat).
Ging gelijk beetje op de computer m`n mail checken enzo, wat bleek Telfort had m`n vaste lijn geblokkeerd omdat m`n rekening volgens hun hoog was, dit was het mailtje wat ik van ze kreeg.

Geachte ,
Wij hebben geconstateerd dat vanaf uw telefoonnummer de afgelopen periode erg veel gebeld is. Om te voorkomen dat uw telefoonrekening verder oploopt, hebben wij het telefoniedeel van uw verbinding tijdelijk afgesloten. U kunt nog wel gebeld worden en het alarmnummer 112 bellen.
Het totale openstaande bedrag is meer dan €,. (bedrag doet er ni echt toe toch)
Het gebruik van Telfort vast bellen is gebaseerd op onze Fair Use Policy. Meer informatie over de Fair Use Policy vindt u in onze online klantenservice.

Had ik ze terug gemailt dat ik weet dat m`n rekening zo hoog is en dat ik toch heel veel gebruik van maak dus dat ze hem gewoon moeten activeren, wat hebben ze nu gedaan. Kan nu weer vaste nummer in NL bellen maar mobiele nummers moeten wachten tot de eerstvolgende werkdag van de volgende maand, dus daarmee verplichten ze me eigenlijk dat ik m`n mobiel moet gebruiken, wat natuurlijk vele malen duurder is als je buiten je bundel belt.

Mogen ze dit doen of niet ? Want ik vindt het niet normaal dat ze dit soort dingen flikke nadat ik kenbaar gemaakt heb dat ik weet heb van de rekening.

mrneus

Re: Telfort vaste telefoon blokkade

Ongelezen bericht door mrneus »

Net gebeld met de abuse afdeling, ze doen de blokkade iid voor je eigen veiligheid zodat de kosten niet te hoog worden, wat ik van de medewerker begreep wordt dit automatisch gedaan als de kosten exlcusief btw rond de €250,- euro liggen.

Situatie uitgelegd en hij zou het weer deblokkeren, maar dan wel met de mededeling dat er geen "beveiliging" voor het niet te hoog laten worden van de kosten mee zou draaien.

Wat een ...... allemaal, kan het goed begrijpen maar waarom dan eerst zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Een mailtje ZONDER blokkade van uw telefoon had m.i. prettiger voor u geweest al ben ik diep geroerd door de bezorgheid van Telfort of u uw rekening wel zou kunnen betalen.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

roko72

Ongelezen bericht door roko72 »

Een telfoontje om het deblokkeren zou dan wel meteen voldoende moeten zijn.
:lol: :lol: :lol:

Gesloten