| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT zeer klant onvriendelijk
TELFORT zeer klant onvriendelijk
Twee maanden geleden mijn al 4 jarig contract bij Telfort verlengd. Tevens een nieuw toestel + aanpassing maand abonnement. Naar een aantal dagen via een e-mail een bericht dat mijn toestel op dat moment niet voorradig was, maar tzt wel geleverd zou worden. Nu twee maanden later maar gebeld om te vragen of er nog geleverd gaat worden. Mijn mond viel open van verbazing.....mijn order was gecanceld wegens betalings achterstand. (lees contract eenzijdig opgezegd) Telfort stuurt hier echter geen e-mail over! Vervolgens gebeld met iemand van van de financieele afdeling per slot van rekening betaal ik automatisch, en heb ik nog nooit problemen gehad. Helaas pindakaas.... er is cq was nog nooit een betalings achterstand geconstateerd dus een klein foutje van Telfort.... maar niet getreurd de canceling is nu terug gedraaid. (lees eenzijdig terug gedraaid ik gaf geen toestemming) Vervolgens gaf ik aan dat het voor mij niet meer hoefte...maar ook weer helaas het is nu terug gedraaid dus wat wilt u nu eigenlijk? Ik krijg zo langszamerhand het idee dat we in een bananen republiek leven. Wat is dit dit voor ongein. Heeft de consument nog wel iets te zeggen. Tevens geprobeert een e-mail te sturen met mijn grieven naar Telfort, echter de internet pagina van Telfort is zo opgesteld dat je geen e-mail adres kunt vinden voor een algemene klacht. Schijnbaar willen ze geen klachten ontvangen.
Re: TELFORT zeer klant onvriendelijk
nee want er is ook geen reden voor een klacht. Ze hebben het per ongeluk gecanceled, dat draaien ze terug maar dan wil jj plotseling niet meer. Tsja, dan kunnen zij er ook niets aan doen.
Beste dilbert29,
Werk jij voor Telfort of wordt je gesponserd? Per ongeluk gecanceld? Wel een e-mail sturen als het toestel niet aanwezig is, maar geen bericht wanneer de overeenkomst eenzijdig wordt opgezegd? Ook voor jou dilbert29 geldt dan dat juridisch gezien er geen overeenkomst meer is. Dit betekent dilbert29 dat je juridisch gezien deze ook niet eenzijdig weer kunt laten doorgaan.En dan zeg ik plotseling op naar 2 maanden? Als je niets zinnig te zeggen heb, doe dat dan elders.
Werk jij voor Telfort of wordt je gesponserd? Per ongeluk gecanceld? Wel een e-mail sturen als het toestel niet aanwezig is, maar geen bericht wanneer de overeenkomst eenzijdig wordt opgezegd? Ook voor jou dilbert29 geldt dan dat juridisch gezien er geen overeenkomst meer is. Dit betekent dilbert29 dat je juridisch gezien deze ook niet eenzijdig weer kunt laten doorgaan.En dan zeg ik plotseling op naar 2 maanden? Als je niets zinnig te zeggen heb, doe dat dan elders.
Beste snuffel0,
Ten eerste: Ben jij überhaubt al wel oud genoeg om een abo af te sluiten? Uit het niveau van je postings is af te leiden dat je geestelijk in ieder geval nog lang niet volwassen bent.
Ten tweede: zolang er geen schriftelijke bevestiging is gekomen van Telfort dat de verlenging is gecanceld is 'ie dat officieel niet. Waarmee dat achterlijk gezwam van je over juridische zaken (dat je in staat bent om dat woord correct te spellen vind ik trouwens al een hele prestatie voor je, aangezien eventuele pogingen van jouw kant om correct Nederlands te spellen onder de categorie queeste kunnen worden geschaard) nergens op slaat.
Ten derde: Ga eens naar je huisarts. Eerst klagen dat er niets geleverd wordt en dan gaan klagen dat ze alsnog willen gaan leveren... dat is een bijzonder ernstig geval schizofrenie. Je hebt medicijnen nodig, en bijzonder dringend.
(En mocht je je afvragen waarom ik zo fel reageer: omdat je het nodig vind om je als een domme muts te gedragen tegenover Dilbert29. Als je niet tegen de waarheid kunt moet je ook niet op een forum gaan posten).
Ten eerste: Ben jij überhaubt al wel oud genoeg om een abo af te sluiten? Uit het niveau van je postings is af te leiden dat je geestelijk in ieder geval nog lang niet volwassen bent.
Ten tweede: zolang er geen schriftelijke bevestiging is gekomen van Telfort dat de verlenging is gecanceld is 'ie dat officieel niet. Waarmee dat achterlijk gezwam van je over juridische zaken (dat je in staat bent om dat woord correct te spellen vind ik trouwens al een hele prestatie voor je, aangezien eventuele pogingen van jouw kant om correct Nederlands te spellen onder de categorie queeste kunnen worden geschaard) nergens op slaat.
Ten derde: Ga eens naar je huisarts. Eerst klagen dat er niets geleverd wordt en dan gaan klagen dat ze alsnog willen gaan leveren... dat is een bijzonder ernstig geval schizofrenie. Je hebt medicijnen nodig, en bijzonder dringend.
(En mocht je je afvragen waarom ik zo fel reageer: omdat je het nodig vind om je als een domme muts te gedragen tegenover Dilbert29. Als je niet tegen de waarheid kunt moet je ook niet op een forum gaan posten).
Dank je wel ?? je haalt me de woorden uit de mond.
Nee op allebei de vragen, ik heb in de verste verte niets met Telfort te maken, maar ik ben nog net wel in staat om de dagelijkse gang van zaken rondom dit soort dingen te begrijpen.Werk jij voor Telfort of wordt je gesponserd?
No brain no pain..