Op 2 december heb ik mijn telefoonrekening van 145 euro 2 keer overgemaakt op de rekening van kpn. (foutje telebankieren)
Ik naar de bank natuurlijk om dit proces terug te draaien maar dat kon helaas niet omdat het rekeningnummer van kpn een girorekening betreft.
gelijk maar contact opgenomen met kpn en die vertelde mij dat het 21 werkdagen duurt eer ik mijn geld weer teruggestort krijg op mijn bankrekening omdat er meerdere bedrijven tussen zitten.
Dat hoef toch niet zo lang te duren zei ik tegen die betreffende medewerker en die zei eh. eh.. jawel zo gaat dat...
Inmiddels heb ik mijn geld nog niet.
Weet iemand of dit echt zo lang mag duren?
grtz Bianca
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] terugstorten geld
Re: terugstorten geld
Ik weet niet of het mag, maar ik weet wel dat dit een normale gang van zaken is van de KPN. Suc6 ermee.
-
abb
Re: terugstorten geld
hmm ik heb vorige week hetzelfde gehad. Acceptgiro opgestuurd, deze was na 2 weken nog niet afgeschrven en volgens de postbank kwijt. Ik het bedrag meteen telefonisch overgemaakt. Een paar dagen later bleek de acceptgiro ook verwerkt en dus dubbel afgeschreven.
Ik meteen gebeld naar de kpn, daar werd me verteld dat men zodra het bevestigd was dat het bedrag 2x binnenwas, dit z.s.m teruggestort zou worden. De mevrouw die ik sprak dacht dat hetongeveer 2 weken zou kunnen duren iv.m de feestdagen. Vandaag is het bedrag echter al bijgeschreven.
Ik denk dat ze die termijn gebruiken om de tijd te hebben om het te controleren en terug te storten. Bij de banken gaat het tussne oud en nieuw nou eenmaal niet zo snel. Ik zou zeggen wacht het even af het zal vast sneller gaab
Ik meteen gebeld naar de kpn, daar werd me verteld dat men zodra het bevestigd was dat het bedrag 2x binnenwas, dit z.s.m teruggestort zou worden. De mevrouw die ik sprak dacht dat hetongeveer 2 weken zou kunnen duren iv.m de feestdagen. Vandaag is het bedrag echter al bijgeschreven.
Ik denk dat ze die termijn gebruiken om de tijd te hebben om het te controleren en terug te storten. Bij de banken gaat het tussne oud en nieuw nou eenmaal niet zo snel. Ik zou zeggen wacht het even af het zal vast sneller gaab