LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tmg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
herman kerstens

tmg

Ongelezen bericht door herman kerstens »

tmg is de grootste oplichtersbende die er op dit moment bestaat je kunt maar bellen maar actie is geen reactie ook ik ga aangifte doen bij de politie en stap naar een deurwaarders kantoor om mijn 121.90 euro terug te krijgen ze zijn daar toch doof en blind en nu moeten ze dan maar met de billen bloot hoop toch nog dat tros radar er nog eens aandacht aan kan besteden zodat ze deze praktijken nooit of te nimmer nog uit kunnen halen herman kerstens

r billekens

Re: tmg

Ongelezen bericht door r billekens »

Ook wij hebben een bestelling gedaan en niets ontvangen.Tele2 laat niets los omtrent telnr of adressen.Verwijzen alleen maar naar TMG.
Vervolgaktie?

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

ook wij hadden een telefoon besteld maar dus niet gekregen. Wij zijn al vanaf Maart bezig met e-mail en bellen.Ben je inderdaad naar de Politie gegaan? En hoe gaat het dan verder?Ben er helemaal spuugzat van en weet ook niet hoe ik mijn E 121.90 terug moet krijgen

t. walraven

Ongelezen bericht door t. walraven »

Volgens mij houdt tmg mensen aan de lijn met de beloftes de bestelde producten te sturen. Het bedrag, dat ik moest betalen is 7 juni j.l. afgeschreven, maar nog geen mobieltje en ook niet na een telefoontje aan mij gericht op 30 oktober j.l door een "heer" die mij voorstelde het bedrag te restitueren binnen 3 à 4 weken .
Dit is de enige keer dat ik rechtstreeks contact had met iemand van tmg , die iets wist van wat er bij tmg speelt, want telefonisch zijn ze onbereikbaar, op e-mails krijg je een automatisch antwoord en één keer heb ik een uur aan de telefoon gewacht tot ik iemand van tmg te spreken kreeg, maar die mevrouw zag al mijn gegevens wel in de computer staan en was waarschijnlijk ingehuurd om tegen iedere beller te zeggen, dat het zo spoedig mogelijk verstuurd zou worden (binnen 2 weken), maar haar chef mocht ik niet spreken. Hoe krijg ik mijn geld terug???? en al die andere mensen?????????????????/

t. walraven

Ongelezen bericht door t. walraven »

er bestaan in uw rubriek drie forums die over tmg gaan:
dit forum dus
bestelling mobiele telefoon bij tmg
TMG_2
vervolg TMG_2

T. Walraven

Ongelezen bericht door T. Walraven »

Na mijn reactie op de handelswijze van tmg op uw site, kreeg ik de volgende dag al een e-mail van de Heer G. Vogelpoel van Tele2, die mij vroeg de hele gang van zaken op een rijtje te zetten en hem dat te mailen.
Dat heeft, denk ik , er o.a. voor gezorgd, dat ik op 31 december het hele bedrag teruggestort heb gekregen van tmg op mijn girorekening, waardoor voor mij de problemen met tmg voor goed achter de rug zijn. Bedankt!!!!!!!

H.W Veenstra

Ongelezen bericht door H.W Veenstra »

Ook ik heb me suf gebeld naar TMG om mijn geld terug te krijgen maar helaas. Ik heb in de kampioen van vorig jaar een bon ingevuld voor een mobiele telefoon van TMG/Tele2.
Na een hele poos gebeld te hebben,kreeg ik eindelijk mijn mobiel, en ik kreeg er 2,erwas iets mis gegaan,weer gebeld en ik kon de 2e mobiel terug sturen en zou mijn geld terug krijgen.Niet dus, ik ben nu vanaf Augustus 2002 al bezig en heb mijn geld al bijna aan hun verbeld. Ikben het spuug zat. Is hier nou niks aan te doen?

Gesloten