LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile fact. ontv. na abo is beëindigd kost € 5,- per fact.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Josefini

Tmobile fact. ontv. na abo is beëindigd kost € 5,- per fact.

Ongelezen bericht door Josefini »

Tmobile vraagt voor het opsturen van oude facturen € 5,- PER VERSTUURDE FACTUUR. Dat zijn in mijn geval de facturen januari 2013 t/m juli 2013, dus 7 x € 5,- = € 35,-. Juli is de maand waarop ik mijn abonnement bij hen heb beëindigd. Ik had ze nodig voor mijn boekhouding, aangezien mijn belastingaangifte dient te worden ingediend. Helaas ben ik ze in 2013 vergeten te downloaden. Ik vind het een grof schandaal dat ze niet kunnen worden gemaild, kleine moeite, want ze waren nog in het systeem te vinden. Maar € 35,- vind ik echt veel te veel. Ik heb dan ook aangegeven dat ik deze belachelijk hoge kosten hier op het forum zou melden.

dhc

Re: Tmobile fact. ontv. na abo is beëindigd kost € 5,- per fact.

Ongelezen bericht door dhc »

T- mobile moet vanwege uw eigen lamlendigheid werk verrichten en u denkt dat dat gratis is?
Wat een lef....

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Josefini schreef:Tmobile vraagt voor het opsturen van oude facturen € 5,- PER VERSTUURDE FACTUUR. Dat zijn in mijn geval de facturen januari 2013 t/m juli 2013, dus 7 x € 5,- = € 35,-. Juli is de maand waarop ik mijn abonnement bij hen heb beëindigd. Ik had ze nodig voor mijn boekhouding, aangezien mijn belastingaangifte dient te worden ingediend. Helaas ben ik ze in 2013 vergeten te downloaden. Ik vind het een grof schandaal dat ze niet kunnen worden gemaild, kleine moeite, want ze waren nog in het systeem te vinden. Maar € 35,- vind ik echt veel te veel. Ik heb dan ook aangegeven dat ik deze belachelijk hoge kosten hier op het forum zou melden.
Dat is een jaar geleden, en moet komen uit een bestand met miljoenen klanten, en vele miljoenen facturen op jaarbasis. Ik vind het niet eens zo'n gek bedrag, als je kijkt hoeveel tijd en moeite dat kost.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Josefini schreef:Ik had ze nodig voor mijn boekhouding, aangezien mijn belastingaangifte dient te worden ingediend.
Josefini schreef:Helaas ben ik ze in 2013 vergeten te downloaden.
Jij bent ze nodig en jij bent ze vergeten veilig te stellen toen dat gewoon (gratis) kon. Nu ben je schijnbaar geen klant meer en vind je dat ze dat maar gewoon voor je moeten versturen? Dus er moeten mensen aan het werk waar jij geen cent aan mee betaald om jou probleem op te lossen. Ben het met je eens dat het een hoog bedrag is, maar heb even gekeken op de website en dit is niet alleen het tarief voor ex klanten, maar ook voor klanten. Staat bij hen op de prijslijsten vermeld.

Gesloten