LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile Klantvriendelijk? NO WAY!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
paulcobben

Tmobile Klantvriendelijk? NO WAY!

Ongelezen bericht door paulcobben »

:x Ik heb 4 abonnementen, waarvan enkele reeds jaren, bij Tmobile (Zelfs al toen het nog BEN was). Dit alles, tot op heden, naar volle tevredenheid.

Mijn dochter heeft sinds kort een Blackberry 9300 en wil die gaan gebruiken bijv. in combinatie met Ping.

Eergisteren heb ik gebeld met Tmobile om 1 abonnement om te laten zetten. Dit abonnement wilde ik graag omzetten van Relax 25 naar "T-Mobile SIM Only 220 + BlackBerry 7,50 SIM Only". Dit kan bij verschillende willekeurige aanbieders voor de gehele periode voor €19,95 per maand. Zelfs voor een periode van 12 ipv 24 maanden!

Op dit moment heb ik een Relax 25 abonnement voor dit nummer voor +/- €16 per maand. Het geheel wordt dus zelfs enigszins wat duurder voor mij. Geen probleem.

Wanneer ik dan de klantenservice bel, zegt men dat dit niet kan in het systeem en is men niet van plan daarvan af te wijken. Dit zou alleen kunnen icm iSmart abonnement, maar als ik een nieuw abonnement aanschaf, kan het "T-Mobile SIM Only 220 + BlackBerry 7,50 SIM Only" wel?????? Ik wil dit ook gewoon voor 2 volle jaren afsluiten. De Helpdesk vermeldt nog even dat ik dan mijn huidige abonnement dien af te kopen om vervolgens voor de volle mep een nieuwe af te sluiten????

Een vijfde abonnement voor een gezin met 4 personen is toch wel overdreven en lijkt mij ook niet de oplossing voor het probleem.

Het omzetten gaat ook niet wanneer ik aangeef dat dit wel erg onvriendelijk vindt, gezien het feit dat ik al jaren abonnementen bij hen heb lopen en -indien Tmobile mij graag wil helpen- dit ook graag zo wil houden. Ik zou het dan ook erg op prijs stellen dat toch een keer een uitzondering gemaakt wordt voor ons, om ons probleem te verhelpen.

Maar wanneer je dan een klacht via de mail meldt, met een andere telefoonnummer erbij waar ik 24 uur per dag op bereikbaar ben, bellen ze naar het nummer van mijn dochter, spreken ze de voicemail in en bevestigen ze de klantonvriendelijkheid en sluiten mijn klacht.

ONGELOOFLIJK TELEURGESTELD. 4 Abonnementen gaan aflopen en worden niet meer verlengd denk ik nu.

T-Mobile Webcare

Re: Tmobile Klantvriendelijk? NO WAY!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@paulcobben
Uit je bericht maak ik op dat je het abonnement binnen de contractperiode wilt wijzigen van Relax 25 naar T-Mobile SIM Only 220. Binnen de contractperiode is het niet mogelijk om over te stappen van een regulier abonnement naar een Sim Only abonnement. Je kunt kiezen voor een Sim Only abonnement bij een contractvernieuwing of een geheel nieuw contract. Deze informatie wordt ook vermeld in de prijslijst van Relax '10, bij 'Overstappen en vernieuwen'.

Mijn excuses dat je door T-Mobile Klantenservice niet bent teruggebeld op het andere telefoonnummer dat je hebt doorgegeven.

Cindy
T-Mobile Webcare

Daan_1978

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Maar T-Mobile, waarom zou dat niet kunnen?
Het is toch raar dat het overstappen naar een "duurder" abonnement niet kan? Dit kan overal, behalve bij jullie?

Meestal is de regel dat overstappen naar een goedkoper abonnement niet kan, maar naar duurder wel, dus waarom bij jullie niet?

paulcobben

Hoi Cindy (Tmobile Webcare),

Mij nogmaals wijzen op de regels, is een beetje flauw.

Tuurlijk zijn die regels mij duidelijk.
Ik vraag alleen begrip voor mijn probleem en hoop dat een organisatie als tmobile bereid zou zijn om mee te denken. (Iets wat ik zelf wel gewend ben om te doen in de dagelijkse relaties met mijn klanten).

Blijkbaar is dit bij jullie niet mogelijk en gaat het niet om de klant, maar om de financien. Jammer als dit niet flexibel en niet klantvriendelijk opgelost kan worden.

Ach ja, 1 extra abonnement ga ik zeker niet doen. 4 minder denk ik wel.

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Daan_1978 schreef:Maar T-Mobile, waarom zou dat niet kunnen?
Het is toch raar dat het overstappen naar een "duurder" abonnement niet kan? Dit kan overal, behalve bij jullie?

Meestal is de regel dat overstappen naar een goedkoper abonnement niet kan, maar naar duurder wel, dus waarom bij jullie niet?
Omdat dit abonnement niet duurder is.
Hij neemt een goedkoper abonnement, waar dan alleen een blackberry bundel bijkomt waardoor het abonnement duurder word.
Hij kan wel zijn huidige abonnement behouden en daar de blackberry bundel bijnemen.

paulcobben

Roytheslayer schreef:Omdat dit abonnement niet duurder is................. bijkomt waardoor het abonnement duurder word.
wazige opmerking, maar het gaat hier dan dus niet om met de klant mee te denken bij 4 abonnementen, maar zoveel mogelijk geld te innen. Geld is belangrijker dan een goede oplossing en klantenbinding.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.

paulcobben

Bij het afsluiten van Relax heb ik ook korting gehad, dus het wordt tóch duurder.

Gesloten