LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile. Reeds betaalde Iphone duurt ruim 7 weken....hoop ik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jeroen1975

Tmobile. Reeds betaalde Iphone duurt ruim 7 weken....hoop ik

Ongelezen bericht door jeroen1975 »

Ik mijn abonnement verlengt met daarbij een nieuw toestel. Een Iphone 4s.
Buiten het feit dat ik nu 300 euro beltegoed kwijt ben omdat ik mijn abonnement wilde verlengen, maar daarbij automatisch een nieuw abonnement heb afgesloten. (omdat mijn abonnement niet meer aangeboden werd). Maar dat is een andere discussie.

29 Oktober online verlengd, gelijk de kosten betaald van het toestel omdat het dan sneller verwerkt zou worden.. Zeiden ze in de bevestigingsmail. Op de site stond gemiddelde levertijd 2 weken.
Na 3 dagen kreeg ik een sms-je de levertijd bedraagt 3 weken. Jammer maar het is niet anders, dacht ik.

2 dagen later een smsje: Gefeliciteerd met de aanschaf van uw iPhone. U kunt uw order volgen. ga naar.. etc..

16 november. smsje: "De verwachte levertijd van 3-4 weken blijkt tot onze spijt niet haalbaar. Het ziet er naar uit dat in de week 28 november voldoende voorraad binnenkomt om ook jouw iPhone 4s 32G te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak. mvg, T-mobile."

24 november: smsje: "Beste klant, De eerder gecommuniceerde levertijd van 28 november blijkt helaas niet haalbaar. De verwachting is dat T-Mobile nu in de week van 12 december voldoende voorraad binnen krijgt om uw iPhone 4s 32G te kunnen bezorgen. Onze excuses voor het ongemak.

Dus het word ook geen sinterklaas cadeautje. Mijn god wat heb ik spijt dat ik dit gedaan heb.
Ik ben 300 euro beltegoed kwijt omdat ik niet de volledige voorwaarden heb na gelezen op de website. Ik dacht dat mijn gezonde verstand genoeg was. Maar dit bedrijf gebruikt alle truckjes om geld te verdienen en klanten kwijt te raken. Ook mijn reeds betaalde iPhone heb ik dus nog lang niet. En het is maar te hopen dat hij dit jaar nog komt. Als het kon zou ik alles zo weer terug willen draaien en gewoon naar de winkel gaan en zeker niet betalen voor iets wat je nog niet heb.

Weer een leer momentje geweest dus. Zeker wat betreft T-mobile.

T-Mobile Webcare

Re: Tmobile. Reeds betaalde Iphone duurt ruim 7 weken....hoop ik

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@jeroen1975
Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang moet wachten op je nieuwe iPhone 4S. De iPhone 4S 32 GB is erg populair. Helaas hebben we niet alle aantallen gekregen waar we om hebben gevraagd.

We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de status van de levering. Excuses voor het ongemak.

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten