LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tmobile vroegtijdig opzeggen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Blondie183

tmobile vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door Blondie183 »

Hey,

Ik heb een tmobile sim only 2 jaar en ik ben niet tevreden over tmobile omdat ze me meerdere malen verkeerd hebben ingelicht waardoor ik nu vast zit aan bepaalde bundels wat ik niet wil. Nu weet ik dat je je abbo naar een jaar mag op zeggen. Alleen is mijn vraag zijn daar kosten aanverbonden want heb op tv een keer gezien dat ze daar geen kosten voor mogen rekenen maar in de voorwaarde staat dat ze de resterende contractperiode nog moet betalen. En kan ik dan ook mijn telefoonnummer behouden.

Graag hoor ik hier een reactie op. Want wil zo snel mogelijk weg bij tmobile!!

T-Mobile Webcare

Re: tmobile vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Blondie183,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent! Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres, je geboortedatum en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten