Voor we naar Spanje emigreerden schaften we 2 stuks Toggle simkaarten aan en deden er beltegoed bij;
We vroegen en kregen ook direct een Spaans nummer erbij;
We bestelden zelfs een jaarabonnement voor 1 van deze 2 nummers a 5,00 euro.
Want volgens Toggle "zouden we dan veel voordeliger uit zijn"
Kunt u zich onze verbazing, teleurstelling en ergernis voorstellen nu we hier zitten en met geen van beide simkaarten verbinding krijgen met welk netwerk dan ook?
Kunt u zich voorstellen dat we nu denken te maken te hebben met een oplichtersbende omdat ze totaal niet reageren op welke vraag dan ook van onze kant laat staan welke info dan ook aan ons verstrekken? We hebben ze inmiddels al meer dan 10 berichten gezonden zonder 1 reactie!
We hadden nog een Simyo abo en dat werkte wel direct en tot nu toe uitstekend, maar is een duur NL abonnement. Dát hebben we inmiddels geannuleerd, en hebben nu een Spaanse simkaart. Aan onze telefoons ligt het dus niet!
We vragen ons af of we nu gewoon ons beltegoed kwijt zijn bij Toggle omdat er gesteld wordt dat het beltegoed na verloop van tijd vervalt en dit, terwijl we niet eens KUNNEN bellen!
Zijn er ook anderen die dit probleem hebben of doen wij iets verkeerd?
We zijn heel benieuwd!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toggle de nieuwste ramp?
Re: Toggle de nieuwste ramp?
Die 5E is niet om goedkoper te bellen, maar op het "tijdelijke" Spaanse nummer voor een jaar te hebben. (normaal krijgt u een nummer voor minimaal 30 dagen.
Heeft u het profiel wel veranderd in Spaans (en daarna u telefoon opnieuw opgestart)?
Heeft u het profiel wel veranderd in Spaans (en daarna u telefoon opnieuw opgestart)?
Ga naar het Toggle Mobile menu => Toggle => Selecteer modus => Handmatig => Selecteer het land waar u zich bevindt.
Dank voor uw info.
Volgens de Toggle site betaalt men met een buitenlands nummer (in ons geval Spaans) de roamingkosten niet, wat het bellen dan goedkoper zou maken.
Ik heb inderdaad het profiel veranderd en de telefoons uit en aan gedaan wel -tig keer.
Maar voor onze eigen gemoedsrust hebben we de toggle simkaarten maar verwijderd, Spaanse simkaarten gekocht(LLamaya) en hebben nu geen enkel probleem meer.
Wil nu alleen nog van Toggle weten of mijn beltegoed nu zo maar vervalt.
Volgens de Toggle site betaalt men met een buitenlands nummer (in ons geval Spaans) de roamingkosten niet, wat het bellen dan goedkoper zou maken.
Ik heb inderdaad het profiel veranderd en de telefoons uit en aan gedaan wel -tig keer.
Maar voor onze eigen gemoedsrust hebben we de toggle simkaarten maar verwijderd, Spaanse simkaarten gekocht(LLamaya) en hebben nu geen enkel probleem meer.
Wil nu alleen nog van Toggle weten of mijn beltegoed nu zo maar vervalt.
Ik zit even op Togglemobile.nl te kijken, maar dat komt wel erg amateuristisch over. Zo beweren ze dat de Toggle SIM bij meer dan 100.000 winkels in Nederland zijn te krijgen. Volgens het Hoofdbedrijfsschap Detailhandel waren er in 2011 107.400 winkels. Dat zou betekenen dat je bij vrijwel elke winkel in Nederland een SIM kan kopen. Morgen toch eens vragen bij C&A....
laat C&A nu net een van die 7400 winkels zijn waar je die sim NIET kunt kopenGJvdZ schreef:Ik zit even op Togglemobile.nl te kijken, maar dat komt wel erg amateuristisch over. Zo beweren ze dat de Toggle SIM bij meer dan 100.000 winkels in Nederland zijn te krijgen. Volgens het Hoofdbedrijfsschap Detailhandel waren er in 2011 107.400 winkels. Dat zou betekenen dat je bij vrijwel elke winkel in Nederland een SIM kan kopen. Morgen toch eens vragen bij C&A....