LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Torenhoge rekening door dataverbruik hi binnen nederland?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RPBu

Torenhoge rekening door dataverbruik hi binnen nederland?

Ongelezen bericht door RPBu »

Hallo mensen!
Ik heb ff een vraagje.. Mijn moeder heeft een rekening gekregen van 1000+ euro voor verbruik van data.. mijn moeder had regelmatig online van hi (kan nergens terug vinden wat dat inhoud). Ik kan op haar specificatie terug vinden dat ze 519,251 MB moet hebben verbruikt.. waarvan
16 aug om 22:41 verbruikt 228582 kb 4:04:19 minuten
16 aug om 13:30 verbruikt 104411 kb 3:53:09 minuten
16 aug om 19:15 verbruikt 92605 kb 2:19:03 minuten
17 aug om 10:06 verbruikt 73519 kb 1:20:28 minuten

Dit is te ongeloofwaardig.. dit kan echt niet.. bepaalde tijden ligt ze al in bed of is ze aan het werk! en de rest is ze thuis.. daar staan 2 laptops en 2 computers!! mijn moeder zit heel af en toe eens op mobiel internet maar meestal alleen haar mail kijken.. en dan die data verbruik.. is dat niet ontiegelijk veel?? kan dit een fout zijn?? dat moet haast wel.. kan iemand hier wat over vertellen?? wij hebben namelijk geen verstand van kb enzo.. ze heeft altijd al wel mobiel internet gehad maar nog nooit zo'n rekening!! en nu in de maand dat ze abo verlengt en andere bundels enzo krijgt ineens zo'n hoge rekening!! Ik hoop op reactie.. alvast bedankt!!

Lfs Pris

Umad

Re: Torenhoge rekening door dataverbruik hi binnen nederland?

Ongelezen bericht door Umad »

Hallo Pris,

Ik heb dit voor je gevonden van de hi site zelf.

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/-Hi-Rege ... TLRwh.html en daar het regelmatig online abbo aanklikken.

Voorwaarden regelmatig online.
NU: Altijd en overal online op het uitstekende netwerk van Hi.
De snelheid wordt na overschrijden van je data bundel verminderd tot 0,64 Mb/s en na twee keer overschrijden data bundel tot 0,32 MB/s
Er geldt geen starttarief en het verbruik wordt per kb afgerekend
Je datategoed is 1 maand houdbaar
De aansluitkosten bedragen bij zowel een 1-jarig als 2-jarig abonnement €9,95
Op Internet op je Laptop is een Fair Use Policy van toepassing

Zoek je gewoon op google naar regelmatig online hi, dan kom ik o.a. hier uit:

http://www.mobielinternetbestellen.nl/d ... &id=666926

Hier staat dat je niet extra hoeft bij te betalen als je over je datalimiet heenkomt. Beetje tegenstrijdig maar misschien hangt het af van het moment waarop je je abbo hebt afgesloten.

Succes!

Gesloten