Google voor de grap eens 'Traders Vodafone'. Het eerste wat je tegenkomt is een website met onvoorstelbaar veel klachten. Ook ik voeg mij toe aan de lijst der lijsten.
Ik werd ongeveer een dikke week geleden benaderd door zo'n jongetje van Vodafone outbound, je kent het wel; abonnementen aanslui..uhh aansmeren.
Er werd mij verteld dat ik een ''prijs'' had gewonnen omdat ik mee had gedaan aan een enquête. Ik zou gewonnen hebben:
Blackberry 8520
ad 20 euro per maand met onbeperkt internet voor de duur van het contract, 2 jaar.
Nou dat mannetje beloofde mij plechtig het contract direct toe te sturen. Je raadt het wellicht al, geen contract.
Na 2 dagen nog steeds niks.
Dus ik een mail sturen dat ik het contract wil hebben, gericht aan Traders, het bedrijf dat de aanbieding aansmeert. Krijg ik een mail terug dat ik moet bellen, een mail vol met taalfouten trouwens.
Het nummer dat ze geven is een 0900-nummer, erg duur dus. Ik dacht bij mijzelf, daar begin ik niet aan. Ze beantwoorden je vraag niet en dan willen ze ook nog eens dat je belt naar een duur nummer.
Ik denk ik Google Traders even. Ja hoor een website met een 020-nummer, dat hebben ze dus ook! Echter verzuimt het bedrijf juist dát nummer te geven.
Bellen heeft geen nut, want men kan het systeem niet in, net als alle andere klachten....
Toch naar een paar dagen kon ik ze bereiken, ja hoor! Alles was nog in aanvraag en het contract zal per direct WEER worden toegestuurd. Tot op de dag van vandaag nog steeds niks ontvangen.
Ik kreeg wel een mailtje met wat ik heb besteld, ja lekker ik wil een contract, maar dat gaat niet op de één of andere manier.
Je vraagt je misschien af wat er nog meer komt....
Nou, laat het nou zo zijn dat Vodafone per maandag 13 september alles per minuut rekent i.p.v. per seconde. Je bent dan gemiddeld 60 procent duurder uit!!
Traders wacht gewoon net zolang tot het maandag is en dan sturen ze het contract op, zodat je dan lekker een duur abonnement hebt. Laat het dan net zo zijn dat het dan ineens niet meer zo aantrekkelijk is!
Kortom, Traders houdt er een gemene manier van zaken doen op na. Elke kans die ze krijgen om je te bedonderen gebruiken ze.
Ik ben er dus volledig klaar mee.
Ik wil van het abonnement af en ik hoop dat niemand ooit wat bij hun besteld.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Grtz
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Traders i.s.m. Vodafone ''aanbieding''
Traders i.s.m. Vodafone ''aanbieding''
- Bijlagen
-
- De aanbieding..
- naamloos.JPG (129.35 KiB) 2049 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Traders i.s.m. Vodafone ''aanbieding''
Begin augustus ben ik benaderd door Traders voor een goedkoop telefoonabonnement bij Vodafone. 2 jaar lang 120 sms/bel/web 50% (14,95 p.m.) betalen met een gratis samsung wave. Prachtige aanbieding om over te stappen naar Vodafone. Ik krijg via mail keurig de gegevens van het contract. Op 5 aug is de aanvraag verstuurd voor nummerbehoud naar T-Mobile, in eerste instantie afgekeurd voor 5 sept. Het tegenvoorstel van 8 sept is wel goedgekeurd door T-Mobile op 10 aug. Binnen 1 tot 10 werkdagen zou ik worden gebeld door de koerier voor aflevering van het gratis toestel.
Na 13 werkdagen (23 aug) neem ik contact op waar het toestel blijft, want per sms had ik al doorgekregen dat T-mobile goedkeuring heeft gegeven voor overstap naar Vodafone. Men beweert bij Traders dat T-Mobile mijn nummer vast houdt en dus niet beschikbaar stelt. Daarom zou ik geen telefoon kunnen krijgen. Ik moet contact opnemen met T-Mobile waarom mijn telefoonnummer niet is vrijgegeven. Uit het overzicht bij T-Mobile waar duidelijk wordt verteld hoe het proces is verlopen blijkt dat T-Mobile het nummer op 10 aug al heeft vrijgegeven en mijn contract is beeindigd per 8 sept. Verlengen is nu niet mogelijk. Vodafone moet over mijn gegevens en nummer beschikken. Bij mij ontstaat al twijfel over hoe je als klant bij Vodafone c.q. Traders wordt behandeld. Mijn vertrouwen is al weg. Ik neem weer contact op bij Traders en Marloes beweert bij hoog en bij laag nog steeds dat het de schuld is van T-Mobile. Nadat ik zo boos en teleurgesteld ben heb ik haar een ultimatum gesteld om het in diezelfde week het nog netjes af te handelen. Verder geen reactie.....ze is allang blij dat het gesprek wordt beeindigd.
2 dagen later besluit ik weer beide partijen te bellen. Het contract bij Traders c.q. Vodafone probeer ik op te zeggen, dat gaat ook weer zo ontzettend moeilijk. Ineens heeft Vodafone toch mijn nummer, tja of toch ook weer niet in het syteem en kan ik mijn contract niet verlengen bij T-Mobile. Frustratie!!!! Dat heen en weer gebel heeft me intussen ook wel 40 euro gekost. Waarom doet Traders zo moeilijk. Vandaag hebben wij op een hoger niveau contact gehad bij Vodafone zelf en T-Mobile en als Traders nu eens een keertje zijn best doet beschik ik maandag a.s. eindelijk weer over mijn telefoonnummer en kan ik mijn contract bij T-Mobile verlengen. Bij T-mobile willen ze wel werken en me terug halen. Echt super hoe hun klantgerichtheid is. Ik zal nooit weer op een aanbieding van Traders ingaan en haal voortaan mijn mobiel zoals altijd bij Media Markt Leeuwarden!
Na 13 werkdagen (23 aug) neem ik contact op waar het toestel blijft, want per sms had ik al doorgekregen dat T-mobile goedkeuring heeft gegeven voor overstap naar Vodafone. Men beweert bij Traders dat T-Mobile mijn nummer vast houdt en dus niet beschikbaar stelt. Daarom zou ik geen telefoon kunnen krijgen. Ik moet contact opnemen met T-Mobile waarom mijn telefoonnummer niet is vrijgegeven. Uit het overzicht bij T-Mobile waar duidelijk wordt verteld hoe het proces is verlopen blijkt dat T-Mobile het nummer op 10 aug al heeft vrijgegeven en mijn contract is beeindigd per 8 sept. Verlengen is nu niet mogelijk. Vodafone moet over mijn gegevens en nummer beschikken. Bij mij ontstaat al twijfel over hoe je als klant bij Vodafone c.q. Traders wordt behandeld. Mijn vertrouwen is al weg. Ik neem weer contact op bij Traders en Marloes beweert bij hoog en bij laag nog steeds dat het de schuld is van T-Mobile. Nadat ik zo boos en teleurgesteld ben heb ik haar een ultimatum gesteld om het in diezelfde week het nog netjes af te handelen. Verder geen reactie.....ze is allang blij dat het gesprek wordt beeindigd.
2 dagen later besluit ik weer beide partijen te bellen. Het contract bij Traders c.q. Vodafone probeer ik op te zeggen, dat gaat ook weer zo ontzettend moeilijk. Ineens heeft Vodafone toch mijn nummer, tja of toch ook weer niet in het syteem en kan ik mijn contract niet verlengen bij T-Mobile. Frustratie!!!! Dat heen en weer gebel heeft me intussen ook wel 40 euro gekost. Waarom doet Traders zo moeilijk. Vandaag hebben wij op een hoger niveau contact gehad bij Vodafone zelf en T-Mobile en als Traders nu eens een keertje zijn best doet beschik ik maandag a.s. eindelijk weer over mijn telefoonnummer en kan ik mijn contract bij T-Mobile verlengen. Bij T-mobile willen ze wel werken en me terug halen. Echt super hoe hun klantgerichtheid is. Ik zal nooit weer op een aanbieding van Traders ingaan en haal voortaan mijn mobiel zoals altijd bij Media Markt Leeuwarden!
-
Anita260184
Re: Traders i.s.m. Vodafone ''aanbieding''
Hallo allemaal,
Ik heb een toestel met een abonnement van Vodafone, dit is geleverd via Traders. We hebben geen verdere papieren gekregen, alleen het pakketje.
Nu is van mijn Nokia C3 het touchscreen kapot. Ik ben naar de Vodafone winkel geweest daar konden ze me niet helpen ik moest even een kopiebon opvragen bij de klantenservice.
Die heb ik gebeld. Nee ik moest bij Traders zijn. Ik kreeg een nummer en kreeg de winkelier die in het oude pand van traders zat aan de lijn. Deze kon mij dus niet helpen.
Ik weer bellen en kreeg een ander en ook een ander nummer. Weer niet het goede nummer. Ze moeten ook zelf steeds op internet zoeken dat vind ik ook heel raar. Na 9 keer de klantenservice gehad te hebben had ik een nummer dat wel bestond. De klantenservice van vodafone kreeg ik toen weer aan de lijn, nou ja aan de lijn er waren zoveel voor me dat ik na 20 minuten nog niet geholpen was. Ik ben het nu zo beu. Wat kan ik hieraan doen? Heeft iemand een idee (behalve dan de klantenservice bellen
)
A. Staal
ps. de optie nieuwe telefoon kopen of zelf het scherm vervangen kreeg ik ook nog van een van de telefonistes.
Ik heb een toestel met een abonnement van Vodafone, dit is geleverd via Traders. We hebben geen verdere papieren gekregen, alleen het pakketje.
Nu is van mijn Nokia C3 het touchscreen kapot. Ik ben naar de Vodafone winkel geweest daar konden ze me niet helpen ik moest even een kopiebon opvragen bij de klantenservice.
Die heb ik gebeld. Nee ik moest bij Traders zijn. Ik kreeg een nummer en kreeg de winkelier die in het oude pand van traders zat aan de lijn. Deze kon mij dus niet helpen.
Ik weer bellen en kreeg een ander en ook een ander nummer. Weer niet het goede nummer. Ze moeten ook zelf steeds op internet zoeken dat vind ik ook heel raar. Na 9 keer de klantenservice gehad te hebben had ik een nummer dat wel bestond. De klantenservice van vodafone kreeg ik toen weer aan de lijn, nou ja aan de lijn er waren zoveel voor me dat ik na 20 minuten nog niet geholpen was. Ik ben het nu zo beu. Wat kan ik hieraan doen? Heeft iemand een idee (behalve dan de klantenservice bellen
A. Staal
ps. de optie nieuwe telefoon kopen of zelf het scherm vervangen kreeg ik ook nog van een van de telefonistes.