LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tringg abonnement onzin

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
paristars

Tringg abonnement onzin

Ongelezen bericht door paristars »

Tringg beweerd het goedkoopste provider te zijn in sim only paketten, dat klopt ja, maar ze vergeten wel te zeggen dat ze iedere maand minuten inpikken en onterecht word afgesloten omdat zogenaamd je units op zijn. Je krijgt elke maand 1250 units of te wel belminuten, maar amper op de helft komt er een blokkade op, kan hier iemand een verklaring opgeven en bel je met de klanten service zegt men is een computer fout maar een vergoeding zeggen ze nee tegen, kan iemand mij hier mijn rechten op geven aub, want zoals ik hun telefonisch duidelijk heb aangesproken dat ik hier niet mee eens ben en ook niet bij laat.

alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door paristars op 15 mar 2011 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

HTCHenk007

Re: Tringg abonnement onzin

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ook voor een duppie op de eerste rij?

paristars

al is het een stuiver, je recht is je recht.

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Het is niet 1 van de onderstaande oorzaken?

http://www.tringg.nl/fair_use_policy
Tringg Fair Use Policy
De Klant zal de SIM-kaart en de Diensten slechts gebruiken voor redelijk eigen gebruik met een enkel mobiel telefoontoestel. De Klant zal de diensten niet gebruiken op een wijze die leidt tot een gebruiksprofiel dat niet in redelijkheid van een consument kan worden verwacht. In het bijzonder zal de Klant de Diensten niet gebruiken in combinatie met SIM-boxen, GSM-routers of GSM-gateways, voor zakelijk gebruik, voor gelijktijdig gebruik door meerdere gebruikers (zoals vanaf een bedrijfsnetwerk of door gelijktijdig gebruik in meerdere telefoontoestellen), het langdurig openhouden van een verbinding (bijvoorbeeld voor gebruik als babyfoon, ten behoeve van audioof video-streaming of voor het downloaden van grote bestanden), voor tethering (bijvoorbeeld het koppelen van een PC, laptop of netbook aan een mobiele telefoon) of door middel van het plaatsen van een SIM-kaart in een PC, laptop of netbook of soortgelijke apparatuur. Redelijk eigen gebruik betekent: i. Maximaal twaalfhonderdvijftig (1.250) units per maand gebruiken voor bellen en SMS communicatie binnen Nederland, waarbij één (1) belminuut of één (1) SMS gelijk staat aan één (1) unit, of ii. Indien de Klant een Tringg 3G dienst afneemt die gebruik van mobiele data toestaat, maximaal duizend (1.000) units mobiele data per maand waarbij één (1) MB gelijk staat aan één (1) unit, of iii. Indien de klant een Tringg Buitenland dienst afneemt, elk gebruik van de dienst voor het bellen of SMS communicatie naar internationale telefoonnummers waarbij de waarde van de gevoerde telefoongesprekken de door Tringg vastgestelde Fair Use grens in verband met de gestelde borg overschrijdt, of iv. Indien de klant een Tringg Buitenland dienst afneemt, elk gebruik van de dienst in het Buitenland (uitgaande gesprekken en SMS, inkomende gesprekken en SMS, data) waarbij de waarde van het betreffende verkeer de door Tringg vastgestelde Fair Use grens in verband met de gestelde borg overschrijdt.

paristars

ja maar door technische storing en daar heb ik nix mee te makenhun fout onterecht 2weken afgesloten

paristars

daar licht het niet aan koen

paristars

het liefst wil ik deze abonnement afzeggen!!!!!!!

Gesloten