LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tristar Promotions
tristar Promotions
Wie houdt in de gaten of de sms-bedrijven bestaan? Dit bedrijf verstuurt sms-jes waarbij je een nummer moet bellen en dan 8 minuten geld vergooit. Moet KPN daar niets aan doen?
Re: tristar Promotions
Ik kreeg ook een sms-je waarin stond dat ik als gewaardeerde klant een prijs had gewonnen van 500 euro. Vervolgens moet je een nummer bellen en een paar minuten onzin aanhoren a 80 cent per minuut. Je moet dan een gefrankeerde enveloppe sturen naar TRistar promotion p.o box 297 postcode: 10001 Zagreb Kroatie.
jaja. Ik stel voor dat iedereen die dit leest een ONGEFRANKEERDE berg onzin stuurt naar deze grappenmakers en verteld dat ze die 500 euro in hun *** kunnen steken.
groeten, Piet
jaja. Ik stel voor dat iedereen die dit leest een ONGEFRANKEERDE berg onzin stuurt naar deze grappenmakers en verteld dat ze die 500 euro in hun *** kunnen steken.
groeten, Piet
Re: tristar Promotions
Mijn zoon kreeg ook op 12 februari een sms van tristar dat hij 500 euro had gewonnen.hij helemaal blij.maar na afloop van het gesprek kwamen we er achter dat er een verdacht luchtje aan zat,maar ondertussen ben je wel het geld voor het telefoongesprek kwijt en je hebt een teleurgesteld kind
Ook werd er nog gevraagd aan hem of hij nog andere personen blij wilde maken met een prijs .Gelukkig heeft hij dit niet gedaan.ik vind
dat er een einde aan moet komen aan dit soort onzin waarbij je verkeerde personen nog rijker maakt
[/i]
Ook werd er nog gevraagd aan hem of hij nog andere personen blij wilde maken met een prijs .Gelukkig heeft hij dit niet gedaan.ik vind
dat er een einde aan moet komen aan dit soort onzin waarbij je verkeerde personen nog rijker maakt
[/i]