LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tussentijds wijzigen abonnement Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jan Niemeijer

tussentijds wijzigen abonnement Telfort

Ongelezen bericht door Jan Niemeijer »

Mijn zoon is op 25 juni j.l. 18 jaar geworden. Ik denk dat hij nu zelf verantwoording kan dragen voor z'n telefoonabonnement.
Ik bel met Telfort . Na eerst een negatief antwoord (tussentijds wijzigen kan niet) krijg ik te horen dat het binnen de familie wel mogelijk is en krijg opdracht welke zaken ik op moet sturen om het te regelen. (kopie ID-kaart zoon, kopie van mijn paspoort en een kopie van een bankafschrift van m'n zoon) Ik stuur de zaak op op 28 juli j.l. inclusief een brief. Geen reactie. Een tweede brief volgt op 30 september, weer geen reactie. Eindeloos gebeld, wachten en steeds tegenstrijdige berichten of het nu wel of niet kan. Weer een brief gestuurd en tot op heden nog geen enkele reactie.
Schrijf nu m'n laatste brief aangetekend aan de directie, besluitend dat ik het werkelijk schandalig vind en van een grote minachting vind getuigen dat een klant zo behandeld wordt.

:twisted:

Gast

Re: tussentijds wijzigen abonnement Telfort

Ongelezen bericht door Gast »

Tis niet echt goed van Telfort dat het zo lang moet duren voordat een abonnement wordt omgezet naar een nader persoon. De procedure is ook een stuk ingewikkelder dan gewoon een abonnement aan te laten sluiten.

Stuur vooral nog meer briefen! en hopen dat je dan maar rectie krijgt, Telfort meent dat ze binnen 30 werkdagen reageren dus...

??

Re: tussentijds wijzigen abonnement Telfort

Ongelezen bericht door ?? »

(domme vraag): Heb je de brieven naar het correcte adres gestuurd?

Gesloten